Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Nem itt kaptam, hanem dA-n, úgyhogy gondolkoztam is rajta, közzétegyem-e itt. Végül aztán úgy vagyok most épp vele, hogy talán másoknak is segíthet, úgyhogy íme, olvassatok, okuljatok. 


Amit az íróról és a háttérről tudni kell: 30-as, mexikói, biosz-kémia tanárnő (már ez magában csodálatos, ahogy ilyen emberekkel akadok össze a neten, akikkel tuti sehol máshol)


A hölgyemény, akiknek kikockáztam a nevét, rátalált az otome game-ek világára, csak meglehetősen gáznak tartotta, hogy ennyi évesen, reálos tanár létére anime-szépfiús randiszimulátorokkal játszik. Aztán meglátta, hogy én, aki ugyan még épp nincs harminc (szerencsére, habár vészesen közelítek :"D) és nem is reálos tanár vagyok, de azért mégis csak tanár volnék (ha az volnék, és nem mindig valami más munkakörben dolgoznék :"D), na szóval én, az elég hasonló helyzetben lévő bajtárs nem pörög azon, hogy ezekkel játszani a mi helyzetünkben gáz-e vagy sem. És emiatt baromira megörült nekem, és erőt merít ebből ahhoz, hogy elfogadja magát. 

Aztán leírtam neki, hogy ez a nagy önfelvállalás nekem sem jött egyik percről a másikra. Hogy mikor bekerültem eme addiktív csodálatos műfaj fandomjába, én is hasonlóan éreztem magam. Futottam pár kellemetlen beszélgetésbe ezen hobbim miatt családtaggal is, meg amúgy is: magamtól is úgy éreztem, hogy hát - ne kerteljünk - gáz vagyok. Csakhogy elfojtás helyett felmásztam tumblr-re és dA-ra, ami szerintem a két legliberálisabb közösség a neten és ott aztán kedves felhasználók kikúráltak, hogy nekik aztán tőlem sokkal gázabbnak kellene érezniük magukat, de nem teszik már. Hogy még tőlem idősebben is játszanak ilyennel. Hogy még fiú létükre is játszanak ilyennel. Satöbbi. 

Szóval jó tanácsok az új évre:
- hagyjunk mindenkit azt nézni, azzal játszani, amivel akar. 
- vannak még a neten olyan közösségek, ahol nem csak a trollkodás megy, hanem segítőkészek is az emberek, inkább ezeket látogassuk, mint trollkodjunk
- KEEP CALM AND PLAY OTOME GAMES! :D a kövi posztban ajánlok is egy újat ;)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)