Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Az ég szürke. Az eső csepereg. 

Sales-es kolléga: - Hát, ma esernyővel jöttem.
Én: - Tényleg? Én busszal!
Sales-es kolléga: *megint félrenyel és könnyezve röhög percekig*
Én: - Bocsiii :D :D


előzmény, avagy egyszer tényleg meg fog fulladni miattam szegény: http://creepie-blog.blogspot.hu/2016/04/penteki-irodai-agymenesek-2.html


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)