Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Tekintve, hogy nem értek ahhoz, hogy kell vendéglátó-helyekről értékelést írni, nem fogok turisztikai blogba átcsapni... de azért a saját élményeim megosztom.

Azt már biztos sokan tudjátok rólam (vagy ha nem, akkor sem fog meglepni szerintem senkit :D), hogy amolyan "az az őrült macskás nő" kategória vagyok, csak épp saját macskám nincs jelenleg.

Most, hogy elkezdtem írni a posztot, szembesültem vele, hogy 2 cicás kávézó is van Budapesten; mindenek előtt szögezzük le, hogy én a Révay utcában voltam (https://www.facebook.com/CatCafeBudapest/) (Viszont! :D Most hogy megtudtam van másik is, oda is hamarosan ellátogatok :D)

Na szóval... Ilyen pontozós / csillagozós értékelésbe sem szeretnék belemászni, inkább csak mondom a magamét. A kávé fincsi volt, a cicás teás kancsó+csésze szett imádni való, a cicák cukik - de sajna csak úgy távolról. Mert hogy közelről nem nagyon láttam őket. A cicákat ugye nem lehet felemelni, hurcolni stb. - amit maximálisan meg is értek, hisz elég sok vendég fordul meg ott, és a cicákat védeni kell házirenddel (amit az ember kezébe nyomnak már az ajtóban.)
 Viszont ha már én nem mehetek a cicák után, jó lett volna, ha akkor ők jönnek hozzám, de vagy levegőnek néztek vagy elbújtak (összesen kb 4-5-öt számoltam). Ezt szintén megértem, biztos nyűgösek az állandó jövés-menéstől, csak valaki mondja már meg, mindig ilyen rossz passzban vannak a cicák vagy térjek vissza? Nem fogom lepontozni fb-on a kávézót, mert tök jó ötletnek tartom és alapvetően aranyos a hely, csak szeretném tudni, bennem van a hiba, én taszítom a macskákat vagy ez az általános viselkedésük? :D


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)