Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

...de tényleg BÁRHOL bárhol, én Divinity's Reach-be szeretnék menni <3
(Ehhez képest nemrég költöztem Budapestre. Na mindegy, így jártam.)
Nem szívtam semmit meg giccseseket se szeretek mondani, de mikor ide beléptem, olyan volt, mintha hazatértem volna. Abban a percben azt se bántam volna ha beszippant a játék (na azért csak olyan Log Horizon-os újraéledős módon, nem olyan Sword Art Online végleg-meghalós szabályokkal >.<)












 






 




 
 
A játék neve egyébként Guild Wars 2; eddig kb 10 ezerre rúgott az ára, és időnként meglepetésszerűen egy-egy hétvégére leakciózták 2-3 ezer forintot érő dollárra; simán megérte nekik, senki nem akart lemaradni a lehetőségről akit érdekelt a játék, így aztán mindig megugrott a vásárlók száma (én is így szereztem még anno). Most viszont, hogy piacra dobták az új kiegészítőt, az alapjáték teljesen ingyenes lett, és a kieg. fog annyiba kerülni mint régen az alap, szóval aki kíváncsi rá, most már ingyen tud az alapjátékkal játszani :) https://www.guildwars2.com/en/



Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)