Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Tavaly év eleje óta megfordult párszor a fejemben, hogy valamit posztolhatnék magamról is, de azt gondoltam, hogy mivel az égvilágon semmi nem történt velem, nem érdemes. Aztán eltelt az az egy év, és így visszagondolva mégis csak történtek dolgok... :D

Január: Dér Con, Debrecen. Szuper volt. Sushi kóstolós - AMV nézős - Teemo sapkás - móka. 

Február: diplomaosztós - eljegyzős.


Március: na akkor mondjuk tényleg pont nem történt semmi, úgyhogy kaptok egy újrarajzolós mémet xD

Április: születésnapos - OTDK-s...

Május: hát ez megint nem volt túl eseménydús, úgyhogy jöjjön egy szelfi a charr harcosomról :D

Június: Embernek első diplomaosztó :D

Július: na ebben a hónapban költöztem Pestre és kezdtem el dolgozni, de a munkahelyemről ha kép lenne se lenne különösebben érdekes, szóval jön egy esküvős kép :D
Augusztus: dolgoztam mint a güzü, nem voltam sehol, random rajzot posztolok :D

Szeptember: Emberrel sajátba költözős :3

Október: megint esküvős (és még mindig nem a miénk :D)

November: Olyan szinten dolgozós-túlórázós hónap, hogy még egy fél rajzot se tudok posztolni :S

December: móka és kacagás tesóékkal meg amúgy is - már miután eljöttem szabira (egészen addig, míg a főnök e-mailjei utol nem értek... *sóhajt*)

Hát így meg január alkalmából nagyon boldog újat minden kedves erre tévedt olvasómnak :)
Fogadalmakat nem teszek (ahogy eddig sem tettem soha); nem ígérek nagyot arról, hogy naponta posztolni fogok vagy akármi hasonló - de ha valami nagy jósággal találkozok, amit feltétlen a figyelmetekbe akarok ajánlani, akkor azt meg fogom tenni mindenképp ahogy eddig is. Posztolási szokások jönnek, mennek, változnak, de a blog törölve nem lesz míg rajtam múlik :)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)