Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


Kaptam egy üzit a Rainmeter Desk nevű (a nevéből biztos nem találjátok ki, Rainmeter window cuccokkal foglalkozó xD) oldal adminjától, hogy kitették a kreálmányomat ajánlottnak az oldalukra :3


Erre a linkre kattintva bejön az oldal, böngésszetek bátran, szebbnél szebb Windows témák találhatóak ott; a képre kattintva meg át lesztek irányítva a tárhelyre ahonnan letölthetitek egybe az egész cuccost, ha nincs kedvetek lépésenként szöszmötölni vele, mint az előző posztokban mutattam.



A napokban amúgy fogtam és átszíneztem, mert teljesen őszi hangulatba kerültem és egy perc alatt meg lehetett oldani, hogy teljesen más legyen az egész téma összhatása. Íme az új változat:
Igen, felkerült a falra egy karácsony visszaszámláló zokni is, itt lehet nagyon jópofa visszaszámlálókat letölteni :)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)