Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Jó, jó, megszoktam elég hamar (sokkal hamarabb és könnyebben mint vártam), de vannak dolgok, amiken nem tudom magam túltenni.

1. Mi a bánatért futnak tömegek a busz után, mintha az életük múlva rajta? Lehet, hogy egy-egy embernek igen, de de mikor 8-10-15 fő rohan át a piroson hogy elérje a buszt... - nem öt perc múlva jön a másik? Dehogynem. Hát akkor meg? -.-"

2. Mi a búúúbánatért kell a kocsiknak elindulni a legnagyobb dugóban át a lámpán, csak azért, mert zöldet kaptak? Ha egyszer nincs hova átmenni, akkora kocsisor van, akkor elindulhat, de mi lesz a vége? Meg kell állni a zebra kellős közepén. Amivel nekem, mint gyalogosnak bajom lesz, de én még túl is tenném magam rajta, na de ha jön a mentő? Mert az mindig jön, mindig megy, állandóan szirénázik valami... Soha ilyen elképesztően eszetlen közlekedési szituációkat nem láttam még, mint mióta itt lakok. De itt aztán nap mint nap.

3. Miért bámul az emberek egymás arcába akkor is, mikor nem lenne muszáj? Értem én, hogy annak, aki már több évtizede lakik itt, lehet hogy nem olyan érdekes a város meg a táj, hogy a buszon az ablakon nézzen kifele - de akkor is, miért kell az ablak helyett 20 percig a képembe bámulni? Baromira nincs rajtam semmi érdekes, elárulom...

Minden más amúgy oké, szeretek itt lakni, nem panaszkodós poszt akart lenni :D Csak jó lenne, ha egy kicsit gondolkoznának az emberek, mielőtt közlekedni kezdenek...


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)