Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

XY úr a vonal túlvégén: - Jól van, hát ha ilyen kedves női hang kér egy találkozóra, hogy is tudnék nemet mondani?
Én: - Köszönöm, de a tárgyalásra egyébként nem én fogok érkezni, hanem az ügyvezető urunk.
XY úr a vonal túlvégén:- Nem lehetne, hogy maga jöjjön? Ugyan már, elbeszélgetnénk kellemesen kettesben egy üveg pezsgő mellett... Elhallgatnám a bársonyos hangját egész éjszaka...
Én: - Nem. Viszonthallásra.

Telefont leteszem, nézem a cégadatokat:
ügyvezető: XY
gazdasági vezető: XYné
Röhögök mint a hülye, miközben azon gondolkoztam, vajon kedves XYnét nem kellene-e felhívni és tájékoztatni róla, a férje micsoda egy paraszt - de aztán rájöttem, hogy valószínűleg már biztos tudja. Ha meg nem, akkor nem akarok semmi elrontója lenni >.<


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)