Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)




A Youtube útjai kifürkészhetetlenek. Fogalmam sincs hogy kerültem a Black Rock Shooter nevű játék videójához, mivel (tekintve hogy csak PlayStation-re jött ki) soha nem játszottam vele - de hát bánja a fene, ennek köszönhetően legalább felfedeztem magamnak a One OK Rock nevű zenekart... akik egyébként az "oké"-tól sokkal-sokkal királyabbak ;)






Szóval megtaláltam ezt a No Scared című számot; gondoltam magamban, aztamindenit, milyen jó kis pörgős pop-rock zenekart találtam. Aztán meghallgattam az albumaikat és nagy volt a meglepetés (szerencsére pozitív értelemben); kiderül ugyanis, hogy a OOR valójában alternatív rock-ot nyom, ráadásul olyan dalszövegekkel, hogy néhol komolyan arra késztetik az embert, hogy mélyebben magába nézzen. Azért persze minden albumon megvan az a pár populáris hangzású szám (mint pl. a Re:make vagy a Take me to the top), de aztán jönnek a komolyabbak (mint a Heartache) vagy az olyan elborult darabok mint a 69.

Anyagilag hátrányos helyzetben lévő kalózoknak ajánlom ezt az oldalt: http://hokutoyuki.blogspot.hu/2013/12/one-ok-rock-discography.html, mindenki másnak meg ott a Mastercard.
Én mondjuk már mind a hét albumot tönkrehallgattam, de kezdőknek a Black Rock Shooter minialbumát ajánlanám, ami tisztán pop-punk/rock, majd a két legújabb albumot (35xxv és Jinsei x Boku), ezek ugyanis úgy vannak összepakolva, hogy tökéletes arányban vegyítik az alstílusokat. 

***

És akkor el is érkeztünk a My First Story-hoz. Na de hogy jön ez ide? Hát úgy, hogy Taka-nak van egy öccse, akinek szintén van egy zenekara; ez volna a MFS.
Hiro hangja mondjuk még annyira nem kiforrt bátyjáé, de pár évet adok neki, és legalább olyan jó lesz mint Taka. (Egyébként előbbi 19 éves és csak 2-3 éve foglalkozik zenével, míg utóbbi 27 és már 10 éve tolja az ipart, úgyhogy ez természetes.)
 
Youtube-on sokan szeretik összehasonlítgatni a két zenekart, és még többen szeretik odakommentelni, hogy erre semmi szükség (főleg akinek van tesója, az tudja, milyen rossz a folyamatos összehasonlítás >.<) Én kicsit mindkét táborhoz tartozom; nem akarom ugyan megállapítani, melyik a jobb, de elkerülhetetlen valamilyen szintű összehasonlítás, mert vannak közös vonásaik. A My First Story hasonló műfajban mozog mint a OOR, de ők kevésbé az alternatív irányt célozták meg, inkább metálos a hangzásuk. Ajánlónak álljon itt a Fake című szám, a többiért meg katt ide: http://dragall.blogspot.hu/2014/09/my-first-story.html


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)