Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)






Igen, természetesen észrevettem, hogy nem magyarul, de még csak nem is angolul van a plakáton a felirat. Ettől függetlenül ezt a posztert választottam, mert ez fejezi ki a legjobban azt, amiről ez a film szól.
Szeretet és támogatás.
Ezúton üzenem mindenkinek, aki látatlanban azt hiszi a Hős6os valami tucat robotos-szuperhősös akciórajzfilm, hogy nagyot téved. Elismerem, történetesen felbukkan éppen egy robot. Elismerem azt is, hogy megjelenik épp egy harcjelenet is a vásznon - na de melyik Disney-gonosz adta magát meg egy szó nélkül? Na ugye, hogy egyik sem, ez tehát csak egy szükséges elem. Robot ide vagy oda, a Hős hatos az érzelmeink megmozgatására játszik.




 "Nem egyszer kifejezetten örültem a 3D-s szemüvegnek, mert így legalább nem láthatták a körülöttem ülők, hogy meglett felnőtt emberként többször a könnyeimmel küszködtem. A mozi után még órákig az járt a fejemben, hogy mennyire jó lenne nekem is egy ilyen robot, amit néha megölelgethetek. Simán el tudom képzelni, hogy a Hős6os után számtalan felnőtt merengett el azon, hogy mennyire jót tenne a lelkének, ha mindig ott lenne valaki, aki kifejezetten csak a problémák megoldására törekszik, minden önös érdek nélkül. És ez az érzés egyszerre ijesztő, önző, szomorú és végtelenül nyomasztó."
Ha egy mondatban kellene megpróbálnom elmagyaráznom valakinek,  aki azt hiszi ez valami akciósz@rság, hogy miről is szól valójában ez a történetet, én azt mondanám: a gyász feldolgozásáról.
A film kezdetben annyira Hiro és Baymax kapcsolatára van kihegyezve, hogy kompletten az első felében - ha nem lettem volna túlságosan lekötve általuk-, azon gondolkodtam volna, mitől lesz hős hatos. Aztán egyszer csak berobogtak a többiek. Igen, mind nagyon szép színes, érdekes, vicces karakter - de nem bánom, hogy nem próbálták mind a hat szereplőt középpontba állítani. Igen, a hős hatosból egy négyes csak mellékszereplő - de jól van ez így. Ha valaki olyan Marvel filmet akar, ami elejétől végéig arról szól, hogyan verődik szuperhős bandává össze egy csapat nem szuperhős-alapanyag, akkor irány és nézze A galaxis őrzőit.
 (Oké, Honey Lemon-ból épp jöhetett volna kicsit több, azt kibírtam volna... annyira cukiiii :D komolyan, mintha csak tükörbe néztem volna xD)

Amiről még érdemes beszélni a történeten kívül, az a látvány. Disney film lévén most se lehet okunk panaszra; ha egy sima Tokyo-t vagy egy sima San Francisco-t rajzoltak volna, biztos az is nagyon pazar lenne, de ez a jövőbeli San Fransokyo nekem bizony nagyon-naaagyon bejött...
 

Belekötni azért persze mindenbe bele lehet. Én pont olyasvalakivel néztem a filmet, aki sérelmezte, hogy az összes film Disney film évtizedek óta a barátságról/bátorságról/szeretetről szól, mert ez már elég unalmas Nos, azzal vitatkozni, hogy erről szól minden Disney-mű, nem nagyon tudok, mert ez tényleg így van - de szerintem ez pontosan így van jól :)

online nézni itt lehet: http://www.filmbazis.org/eDRxm5AKDgx/


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)