Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akin gondolt már arra, milyen poén lenne egy játékban élni.
...erre jön a SAO és megmutatja, hogy mennyire nem lenne poén, ha közben a valódi életünk is tét lenne.

"2022-t írunk, piacra dobták a várva várt SAO-t. A NervGear nevű VR (Virtual Reality) sisakkal - mely minden érzéket irányít az agyon keresztül – képesek a játékosok belépni a játékba. 
Ifjú főhősünk, Kirito egyike volt a szerencsés 1.000 Beta Testernek, így ő már tapasztaltabban kezdhette a játékot. Azonban rögtön az első nap azzal kell szembesülnie, hogy a játékból nem lehet kilépni. Hamar fény derül ennek okára, amivel Akihiko Kayaba, a SAO és a NervGear megalkotója szembesíti a játékosokat: ez nem hiba, ő csinálta ilyenre a játékot. Az egyetlen mód a szabadulásra és a valóságba való visszatérésre, mind a 100 szint teljesítése. Ha valakinek az életpontja lenullázódik, nem csak a karaktere, de ő maga is meghal a valóságban: Abban az esetben is ugyanez történik, ha valaki leveszi róluk a sisakot a valóságban.
(A játékosokat kórházba szállítják a sisakkal együtt; infúzión táplálják őket meg minden ilyesmi. Szóval egy ilyen kütyü megjelenése után már totál nem annyira poén egy játékban élni... fel nem veszek semmi ilyesmit ha egyszer meg is jelenne >.<) 
A történet így már nem csak móka és kacagás; szembesülünk a halállal és az emberi kötelékek fontosságával. Kirito mellett több ember sorsát is megfigyelhetjük, akikkel találkozik az útja során; van, aki csak egy rész erejéig fog középpontba kerülni és van, aki többször is feltűnik. Le tudják-e győzni Akihiko Kayaba világát? Túléli-e Kirito? Nos, akit érdekel, nézze meg az animét!"


A fentiek csupán bevezetést adnak a történetbe; a tét igazából nem Kirito élete. Mivel főszereplőknek nem szokásuk meghalni, nem spoiler, ha elárulom, Kirito nem fog meghalni; erre azért számítani lehet. A nagy kérdés viszont, hogy mi lesz a lánnyal, akivel összemelegedett, valamint az általuk "örökbefogadott" játékon belüli kis programkóddal, Yui-channal. Időközben ugyanis elkezdenek családként együtt élni, de Yui-t nem lehet kimenteni a játékból, Asuna pedig Kayaba mesterkedésének köszönhetően szintén bennragad, még azután is, hogy megszűnik létezni és atomjaira hullik a SAO világa.
Kirito első dolga miután magához tér a valóságban, hogy megkeresse a lányt - immár úgy fizikai valójában. (Hát mikor két év kórházban fekvés után legyengülve, az infúziós állványba kapaszkodva elindul utána, na ott nekem végem lett mint a botnak: először elbőgtem magam, de azért közben fangirlködés is volt, mert mégis csak az egyik kedvenc shipem lettek ők már pár rész alatt, aztán Akihiko  Kayaba vááálogatott káromkodásokkal való illetése, minden volt. Végül pedig nyilván rekord gyorsaságú google keresés a következő részre :) De innentől már nem mesélek; hogy hogy lehet valakit kiszedni a cyber-világból elég izgi történet, inkább ajánlom megnézésre mindenkinek indavideón magyar felirattal :)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)