Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


DOTA2 világbajnokság...

Én: - Na és kinek szurkolsz?
Ember: - *mond egy koreai csapatnevet*


Én: -Az klassz, nekem is van kedvenc koreai csapatom...
Ember: - ??????? (O.o)
Én: - Jaaaaaaa de ők zenét csinálnak :D
 
Tanulság: Kinek a pap, kinek a paplan papné.

...egyébként ha már így az MBLAQ-ról szúrtam be képet:
Barátnő: *megmutatja a lenti klipet*
Én: - Hát... én még életemben nem használtam azt a szót pasira, hogy szép, de ezek a fiúk gyönyörűek O.o (jól szabott öltönyt meg jól belőtt frizurát láttam már előtte is, de hogy fiú létükre babapopsibb arcuk mint nekem, ez csudimód ámulatba ejtett :D)
...eltelik egy perc:
Barátnő: *csorgatja a nyálát a billentyűzetébe* 
Én: - Te figyu, hát ööö ez tök jó meg minden, de ez az egyentáncolós dolog nem ment még ki a divatból a kilencvenes évek fiúbandái után? :D



...hát úgy látszik nem :D
De nem is baj. Legalább megint tizenévesnek érezhetem magam legalább míg ezt nézem. Pedig az se ma volt. Mármint hogy tizenéves voltam.
*Siralmas hangulatára való tekintettel felfüggeszti a bejegyzést. Ma jött rá, hogy már a 30-hoz van közelebb, mint a 20-hoz.*


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)