Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Aki már egyszer is járt az oldalamon, biztosan tudja, hogy elvetemült rajongója vagyok az éttermes játékoknak. Ennyi előszó szerintem pont elég is volt, jöjjön a lényeg :D

Amiért nagyon jó ez a játék:
1. Nem csak hamburgereket kell sütnünk ész nélkül, hanem egy klasszikus étteremről van szó, nagyon sok fajta étellel
2. Nem csak azt kell főzni, amit a játék elénk dob, hanem a menü összeállítása is a mi dolgunk. Ha túl sokáig ugyanaz az étlap, a vendégek megunják. Ha túl sok az egészségtelen kaja azt is, viszont ha egyáltalán nincsenek gyorsételek rajta, az sem szerencsés stb. Szóval minden nap gondosan össze kell állítani a menüt.
3. A napszakoknak erős befolyása van a forgalomra (és szép a grafikája is a játéknak. Nem csak egy terembe vagy bezárva, hanem látni ahogy a nap felkel, majd kigyulladnak a városi fények este stb.)
4. Nagyon érdekes újítás, hogy time-management játékba bevették a billentyűzetet. Minden hozzávalónak megvan a betűkódja, lehet tehát (sőt, nekem pont gyorsabb is) csak a billentyűzetet verve gépelve is játszani. Nekem pl. már az agyamba égett a BNCME mint salátarecept :D 
5. Nem csak a kajákról kell gondoskodunk, hanem ha bizonyos ételek nagyobb hulladékkal járnak, akkor szemét eltávolítása; a mi dolgunk a mosdók rendben tartása, mosogatás stb., valamint néha meg kell küzdenünk az álcázott egészségügyi ellenőrökkel és rablókkal is (nem készítettem még személyleírást éttermes játékban, nagyon vicces volt :D)


letöltés:
Ha eltávolítódik a link mögötti tartalom, jelezd kommentben, amiről értesítést kapok, és javítom :) 


Share/Bookmark

11 hozzászólás (írj véleményt!):

Bexika írta...

Jelentem, hogy eltűnt a link :/

Bloggerina Creepie írta...

javítom, egy pill :)

Bexika írta...

Köszönöm :)

Bexika írta...

Van egy kis gondom a játékkal. :/ alapból van rajta egy mentés ami day 3-nál tart, és nem tudom kitörölni (ami még nem is lenne olyan nagy gond), viszont amit én csinálok a második slot-on mentést azt nem jegyzi meg. Belekezdtem a játékba hogy megnézzem milyen, aztán amikor újra beléptem nem volt sehol :S nem tudod mit lehetne vele csinálni, hogy jó legyen?

Bloggerina Creepie írta...

mindjárt megnézem, kicsit később gyere majd vissza :)

Bloggerina Creepie írta...

no, feltettem (most nem volt a gépemen, a régi mentésem sincs meg, szóval a nulláról indultam mint bárki, aki letölti), és azt láttam, hogy egy mentés tényleg van benne, de a második helyre én tudtam menteni, és vissza is tölteni. én azt mondom, hogy ha ráérsz, próbáld meg újra, és ha akkor se jó, de még van türelmed a próbálkozáshoz, töröld le és próbáld újra vagy tölts le egy másik verziót :) (ide feltettem egy másikat. máshonnan szedtem, más verzió és feltörés, de kipróbáltam, működik ez is: http://www.filedropper.com/cookservedeliciousfinal nem kell telepíteni, az exe fájl már alapból a játékot indítja, szóval nem tart sokáig kipróbálni)
egy kérdés jutott eszembe: egy pályát azért végigjátszottál legalább? mert pálya közben ha kilépsz, azt nem menteni, csak a teljesített pályák végén ment.

Bexika írta...

Bocsi, hogy ennyit zaklatlak, csak nagyon megtetszett ez a játék.
Az első verziónál nekem sehogyse ment, letöröltem feltelepítettem újra úgy sem működik. :S (és rendesen végig csináltam a pályát is.)
A másik megosztóról meg valahogy nem tudom letölteni, mert 0%-ot mutat állandóan a letöltés, és nem halad. Nem tudnád esetleg valahova máshová feltölteni? Nem tudom mi lehet a baj. :/

Bloggerina Creepie írta...

nem zaklatás, szívesen segítek ahol tudok ;) mindjárt felteszem valahova, egy pill és linkelem ;)

Bloggerina Creepie írta...

tudom én hogy ezek az ingyenes fájlmegosztók nem olyan stabilak, bocsi :D de hát a fene se tud tárhelyet venni >.<
na akkor: ennek kell a telepítés nélkülinek lennie: http://www.megafileupload.com/en/file/548014/Cook-Serve-Delicious-final-rar.html
http://www.megafileupload.com/en/file/548018/Cook-Serve-Delicious-v2-23-ALiAS-rar.html
ez meg a végső tippem, egy másik változat
drukkolok nagyon :) de ha ez se megy, nem tudok többet linkelni, ahogy elnéztem egy a három kering a neten :S

Bexika írta...

Na végre jó lett :) Nagyon köszönöm, hogy segítettél. :)

Bloggerina Creepie írta...

szívesen, máskor is :) (Y)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)