Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

A kezdetek... már nagyon untam az anatómiát, besikerült két csontváz közé egy Natsu, majd egy Lucy is véletlenül :D

és némi másolgatás, mert abból tanul az ember lánya:



kövezzetek meg a módosításért, de képtelen vagyok ilyen magas homlokokat rajzolni, nekem csak a normális megy xD de a történet és az anime vitathatatlanul nagyszerű



iiigen, nálam az idézet pár oldallal későbbről származik, de imádom azt a mondatot amiben Juvia rájön, hogy neki kell Gray - mert ezzel együtt arra is rájön, hogy nem maradhat a sötét mágusok oldalán és jó útra kell térnie *-*



és természetesen ki nem maradhat a "Hogy még életben vagy, annak a jele hogy erős vagy" klasszikus Erza-mondat, ami nem egy nehéz hetet segített átélni már...

(a harci karcolásokat direkt hagytam le, nem lespóroltam :D)



és a végére egy kakukktojás:
mivel a céh minden tagjának viselnie kell a Fairy Tail jelét...

ez megihletett a legutóbbi ékszerkészítésnél:
A karkötő nem Fairy Tail-esnek indult, csak akartam egy charm karkötőt mert most a vízcsapból is ez folyik - aztán rájöttem, hogy Lucy aranykulcsai, masnija és Happy is lehetnének azok a fityegők, az óra meg Horologium, az órás csillagszellem :D


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)