Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Panaszkodtam a múltkor ugyebár, hogy milyen puccos iskolába vittek minket hospitálni - hát most megtapasztaltam az ellenkezőjét is. OMG még rendesen elgondolkodtam, biztosan akarok-e tanár lenni - pedig soha nem akartam más lenni O.o

Léteznek olyan iskolák, ahol...:
- a "tanulók" nem hajlandóak magukkal könyvet hordani, a tanárok óriási könyvkupacokkal egyensúlyozva rohangálnak a folyosón szünetben, ha azt akarják, egy padban legalább egy könyv legyen
- ahol órán a 16-17 éves lányok(!) kurvaanyáznak, g*ciznek, és verekednek össze úgy, hogy a padból kiesnek
- ahol azon megy a para, hogy ha 20-ról 25 százalékra emelik az érettségi kettes követelményét, akkor még annak a pár embernek se lesz meg akinek még talán megjósolták a kettest
- ahol érettségi előtt nem tudják hogy a henger milyen alapú test (én se voltam egy matekzseni, de henger alapú, ez még nekem is megvan...) - műkörme azért minden lánynak volt, arról tudják milyen alakú ^.^
- ahol a hospitálókra (akik pedig nagyon csendben meghúztuk magunkat) úgy néznek mint a véres ingre ("mit néztek köcsögök?")
... és hasonlók. 

Nem nevesítek, a debreceniek lehet tudják melyik sulira gondolok, egy szakiskola/szakközép... nem is ez számít. Hanem az, hogy ez az egyetlen nap majdnem letérített a pályáról... esküszöm féltem kb az ott tartózkodásom alatt O.o 
Engem szét fognak szedni, ha ilyen helyen fogok tanítani... akarom én ezt egyáltalán? 
...btw, már mindegy, nem tudok máshova járni xD


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Kátya írta...

Csak nem a Povolny? :D:D
Egyébként nehogy eltérítsen ez az apró mozzanat.
Én például informatikus-könyvtáros szakon végeztem, többek között gyakorlaton voltam a Méliuszban is, és egy napi olvasószolgálat után azt mondtam , hogy na ide én többet be nem teszem a lábam. Pokoli volt, mert nem magyarázott el semmit az a nő, akinél akkor hivatalosan voltam, és minden olvasó azt hitte, hogy igazi-vérbeli-könyvtáros vagyok, ezért elvártak tőlem mindent. Na azután a nap után azt mondtam magamban, hogy isten vagyok (már amiért túléltem xD).
Egyébiránt Boldog Karácsonyt!

Bloggerina Creepie írta...

Arról is hallottam már érdekeseket, de ez most a Könnyűipari volt >.< Tisztelet a kivételnek, biztos vannak vannak okos-ügyes-szorgalmas diákok - csak hát nekem pont sikerült elkerülnöm őket O.o
Azóta már összekaptam magam kicsit lelkileg, nem adom fel :D De ijesztő volt, na xD
Boldog karit már most nem kívánok, arról lecsúsztam, de boldog új évet igen! :) :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)