Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

... először is szeretném megköszönni anyukámnak, a stylistomnak, a producernek, a rendezőnek... ja nem. Csak anyukámnak :D
C.B.: - Milyen érzés volt a diplomaosztó?
Bloggerina: - Fantasztikus, alig tudtam elhinni hogy végre talár lehet rajtam. Természetesen amint felvettem, az első szavam egy nagy CAPITULATUS! elordítása volt. De hát mi sem természetesebb mint ez, itt nálunk a Roxfortban...
(C.B. talán már akkor részeg volt? O.o pedig nem úgy néz ki a képeken - a szerk. megjegyzése)


C.B.: - Terveid a jövőre?
Bloggerina: - Mivel a pedagógia alapszakos bölcsészként nem sok esélyem van a túlélésre, felvételiztem pedagógia-magyartanári mesterképzésre (sikeresen :P ) 
B. C.:  - A fiatalember akivel érkeztél...?
Bloggerina: - Nem annyira fiatal mint gondolják, nem vagyok pedobear, ő már 20 éves, oké? >.< STFU! @&"#+^!/$*
B.C.: - Semmire nem akartunk célozni, csak az iránt érdeklődtünk volna, milyen jellegű kapcsolatban álltok - de így a nagy felháborodás mindent elárult
Bloggerina: - Mindegy, további kérdésekre nem válaszolok, legyen boldogok a képekkel :






Share/Bookmark

6 hozzászólás (írj véleményt!):

L írta...

gratula! :)

Annie írta...

Nagy Gratu a diplomáért! ;)
Nagyszerűen festesz a szerkódban. ;D

Dóra W írta...

Gratulálok - nagyon klassz a talárotok, a miénk olyan volt, mint egy alaktalan zsák, úgy néztünk ki, mint a denevérek!! XD

Bloggerina Creepie írta...

köszönöm :)

Bloggerina Creepie írta...

öhm... szerintem én is úgy néztem ki mint egy denevér :D lehet hogy jól néz ki, de valami olyan iszonyatosan rossz anyagból varrták, hogy semmi levegőt át nem engedett, belerohadtunk ahogy illik :S

Bloggerina Creepie írta...

köszi :D (dementorszerkó vááááá :D)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)