Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Naaa, ugye nincs örihari? :$
Tudom, elhanyagoltam a blogot mostanában, de mentségemre szóljon hogy a szakdolgozatom igen megszívatott.
Most azonban hogy feltérképeztem az intézet történetét (igen, megírtam a tanszék történetét komplett az 1200-as évekbeli Domonkos-rendi iskolától a Református Kollégiumon át máig, azaz 2012-ig), igyekszem összekapni magam ^^


Olvassatok, nézelődjetek, írjatok:
xoxo B.C.


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Dóra W írta...

Üdv újra itt! :) (Furcsa, a goggle readeremben most jelent meg az összes új bejegyzésed, pedig ez itt május 1-i??)
Szakdogához, diplomához gratulálok - záróvizsgád megvolt már?
A Baseball fiúk nekem is a kedvenceim, főleg az Umbrella :))
A Jobb agyféltekés rajzolás könyv nekem is megvan, a Picassos bácsit én is lerajzoltam, de aztán félbehagytam, na de a rajzaidat látva nekem is újra kéne kezdenem! Nagyon jók!
Az új dizájn is tetszik! :))

Bloggerina Creepie írta...

hali :D
na ennek a május 1-nek utánanéztem :D (van ott 2 is, meglepődtem xD) szóval akkor kezdtem el írni a bejegyzést, el is mentettem direkt olyan dátummal... aztán félbemaradt a dolog és csak most tettem közzé őket :S
A Jobb agyféltekés könyvtől helyenként nekem is volt olyan érzésem hogy jobb lenne félretenni mert ez nekem úgyse fog menni, de örülök hogy nem tettem, nagyon szórakoztató, szerintem próbáld meg újra te is :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)