Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Nem, félreértés ne essék, nincs nekem ennyi időm mostanában, ezek még régebbiek xD


hát ez ilyen... 1800-as évek, szokás szerint -.-"

ööö igen, Tim Burton, szokás szerint >.< Halott menyasszony alternatív befejezés* - megspékelve egy odaillően borús Leander idézettel ;)
* = nem csúcshepi amiért átengedi a csávóját az élő csajnak - én Emilynek szurkoltam :/

Igen, mindenféle stílusban kipróbáltam a kedves Lizzie-éket, ez van xDDD

Egy Aranyhaj - amiről lespóroltam szegény Flynn Rider fejét xD (bocsi :D)

egy -unatkoztam (nem mostanában esett meg xD) - és eljátszottam-a-gondolattal-mi-lenne-ha-a-disney-hercegek-rucijai-lettek-volna-a-hercegnőkre-tervezve
elmebajos vagyok meglehet -  de igen szórakoztató :D
balról jobbra: Jasmine/Aladdin, Belle/Adam herceg, Ariel/Eric, Pocahontas/John Smith (xD), Aranyhaj/Flynn
Majd ha serzek egy egészséges színescerka-készletet, ki is kéne színezni mert a kép csak akkor nyerné el értelmét igazából :S

egy Anastasia - egyszerűen mert imádom *-* <3



Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)