Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

- I’m terrified… What if it’s not everything that I dreamed it would be?
- It will be.
- What if it isn’t? What will I do then?
- Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream.


Aranyhaj szavai járnak az eszemben szombat óta (nem röhögni, ez komoly.)
Legutóbb erre a koncert dologra voltam rápörögve, és most ez is elmúlt. Ezzel csak az a baj, hogy nekem mindig kell valami, amit várhatok. De nem hamar vagy nagy valószínűséggel elérhető dolgok - valami extra, a mindennapokon, a létszükségleteken felül. A diplomámért pl. nap mint nap harcolok. És nem is könnyű már így a vége felé. Meg teszek is érte, úgyhogy valószínűleg meg is lesz. Szóval ez nem lehet az új álmom. Ez egy racionális cél. Az másik kategória. Az álom az a "vagy bejön vagy nem" dolog - de ha bejön, akkor nem ér fel semmilyen ésszerűen kitervelt céllal.
Zavar, hogy nincs új álmom. Kissé céltalannak érzem most magam.
Én szeretek izgulni, várni, készülni ^^
Hónapokat vártam, hogy mehessek Angliába.
Mikor elmehettem az első igazi buliba felügyelet nélkül, igazi alkoholt inni a barátaimmal egy rockkocsmába hajnalig, hetekig nem akartam elhinni, hogy ilyen nagy bulik nem csak az amerikai filmekben vannak, hanem velem is megtörténhet.
Aztán az első bálom előtt alig bírtam magammal, annyira vártam, hogy végre igazi hercegnővé váljak.
Mielőtt először mentem Hegyaljára, egész éjszaka egyetlen percet sem aludtam, annyira izgultam.
Hasonló volt a helyzet azzal is, mikor készültem Debrecenbe költözni - vajon milyen lesz az első hét, felügyelet nélkül élek majd? 
Aztán az  összeköltözésre voltam rápörögve azzal a hülyével...
Ezzel átfedésben két éve vártam, hogy találkozhassak a kedvenc zenekarommal - az meg, hogy közönségtalálkozó is lett, nem csak koncert, külön bónusz volt, ami eszembe se jutott volna soha. És megvolt ez is. 

Most mit várjak?  Unalmas előadásokon mit számolgassak, hány nap van addig? Meddig? Csupa sz@rságnak nézek elébe jelenleg. A szakdolgozatírás a maradék életkedvem is elvette, az a helyzet.
Gólyabál? Hogyne lenne, de már messze nem az első bálom lesz.
Hegyalja? Odébb van még, de meg már el is kezdtem én kiégni ebből.
Diplomaosztó? Mit várjak rajta? Hogy a nyelvvizsgámmal ettem hetekig az ideget? Hogy neki kellene esni a szakdogának? Hogy rengeteg papírmunkával fog járni a TO-n, ahol úgy bánnak az emberrel mint egy darab sz@rral? Hogy felvételiznem kell mesterszakra, hogy legyen egy értelmes végzettségem?

Kéne egy ásó nekem is....

Ráadásul egy rakás hülyével is vagyok körülvéve...A csoportomat egyenesen rühellem. A fele nem is tudja, minek jött ide... elhivatottság, én így szeretlek -.-" (azért megnyugtató ugye, hogy csomó olyan fogja a gyerekeinket tanítani, akik nem is szeretik amúgy a gyerekeket? ^^)

A csajt, aki gólyatáborban minden este megfogadta, hogy nem csalja meg többet az otthon maradt (100 kilós cigány) barátját - mégis mindig megtette. Azóta is ribanc.
A kis homár srácot, akivel az lenne a legkevesebb bajom hogy meleg - de mindig mindenkit perc pontosan elszámoltat, és jobban fejben tartja, ki melyik órán volt bent mint a tanár - hogy később letolhassa őket. (Na mondjuk én már tavaly óta kivétel vagyok, mikor is jól leosztottam, hogy semmi köze hozzá mit csinálok - ráadásul az általa említett órára azért nem járok, mert nincs is felvéve nekem, nem azért mert lógok... azóta hozzám se mer szólni. Vagy csak bunkóságból nem köszön? Nem tudom, de nem is érdekel.) És aki miatt nem lehet a csoportbulikat olyan helyen tartani, ahol szeszes italt/dohányárut még véletlenül is kapni (mióta egy fél pohár citromos Gössertől berúgott, kerül minden alkoholt.)
A szintén fontoskodó nagyfejű csajt, akivel összevesztek óra közepén azon, ki csinálja a csoport közös e-mail címét meg... nem tök mindegy!? Stréberek -.-"
A még tőle is nagyobb stréber csajt, akit már a tanároknak is úgy kell leállítani, hogy legyen már szíves ne megszakítani őket mondat közepén, még akkor is, ha ő azt hiszi, jobban tud valamit. És aki magáz mindenkit, olyan rohadt kifinomultan beszél. (Közben a tornacipője meg tök retek.) És aki soha nem ül olyan sorba, ahol ilyen közönséges halandók ülnek, mint a csoporttársak. Az első sor mindig csak az övé. (Hehe, tegyük hozzá, előfordul, hogy tisztán trollkodásból beülök a helyére véletlenszerű alkalmakkor - de hát nincs ráírva a neve, az egyetemé a pad xD BloggerinaTroll Rulz x"D nem szólt hozzám, de az a fej... megfizethetetlen. Minden másra ott a Master Card xD)
A bálnát, aki nem tudja, hogy ha 120 kiló felett van, ne vegyen fel seggébe vágó leopárdmintás cicanadrágot, és főleg ne kombinálja ezeket vörös lakk cipővel, táskával és műkörömmel, mert '80-as évek k*rvája hatást ér el csak vele.
A platinaszőke barátnőjét, akinél az ablakomban lévő cserepes virágnak is értelmesebb az ábrázata és aki a rágózáson és órán fészbúkozáson kívül lóf@szhoz se ért.
A többieket meg szimplán azért, mert nyalják ezek seggét.

Kiborultam mint a bili. Észrevettem. De most mit csináljak, ha csupa hülyével vagyok körülvéve?
Jó, na, van két BFF barátnőm ^^ mégsem vagyok teljesen antiszoc, látjátok? :D Mindig azt mondom, inkább kevesen legyenek, de jók, mint sokan, de megbízhatatlanok.

És még csak új álmom sincs. Amim van, az mindenből egy kicsi.
Nem túl vastag a pénztárcám, de azért mostanában még magamra is sikerült költenem, nem is egyszer, pedig nem nagyon szoktam csak úgy vásárolgatni.
Nincsen nagyon sok szabadidőm, de éppen megvagyok.
Kimásztam már abból a elmebeteg lelkiterroros-zsarolós kapcsolatból is; most van egy egészségesebb, kiegyensúlyozottabb, de még nem tudom mi lesz belőle. Igazából nekem fura, hogy nincs meg az az éjjel-nappal össze akarunk nőve lenni a másikkal dolog. Persze lehet eddig voltam rosszul szoktatva, lehet ez a normális. Csak most nem tudok mit kezdeni azzal, hogy van önálló életem xD
De szóval nagyjából azért passzolnak a dolgaim, láthatjátok.
És mégis totál nyomott vagyok... pedig mindenből van valamennyim. Nem értem.
 
Biztos csak az időjárás...

Persze próbáltak már megtéríteni, mondván, attól biztos jobb lesz. Sokan, sokfelé. De egyik se jött be. Túl racionális vagyok alapból bármilyen valláshoz is, ez kilőve.
Akkor szoktak ilyenkor az emberek inni, sokat, ájulásig, legalább ne tudjanak róla, hogy szar a kedvük. Kilőve. Nem tudok ennyit inni, mert ehhez túl hamar hányok. Amúgy is utálok részeg lenni. Kedvenc mondásom volt elsőben, hogy "csak egyszer józanodjak ki, többet nem iszok" - de ehhez gólyakorom óta sikerül is tartani magam nagyjából. Nagyban segít, hogy másnapos is utálok lenni. Ezzel az alkoholizmus is kilőve. (Pedig milyen szép cél lett volna, ugye? xD ó, legalább a humorom a régi.) 
A helyem egyre inkább nem találom, de öngyi nem leszek, az tuti. Az olyan emó xD Na meg nem ezért nevelt fel eddig szegény anyám, ekkora kitolás még véletlenül se jutott soha eszembe. Ez is kilőve, mint "kedélyjavító" xD
Cigizni:
1, fukar vagyok, sokba kerül
2, büdös lesz a hajam tőle, nem ezért költök annyit a q10-es Schauma-ra xD
3, a barátom cigiellenes, nem lehet
4, már engem is zavar a cigizés a mindennapokban, napközben egyáltalán nem esik jól, sőt, hónapok óta nem is tudok, nem is akarok rágyújtani. (Persze egy-egy alkalommal, mikor már kellő mennyiséget ittam hozzá, beindul bennem valami kémia; amint elér a véralkoholom egy bizonyos szintet, rá kell gyújtanom, de ez valami tök szabályos biológiai dolog bennem, ezt nem én választottam xD amúgy ez egy héten egyszer volt legfeljebb, két sör után jól esne egy cigi, ennyi, nem valami nagy részeges rászokás.... Most meg már ez sincs ---> lépj vissza a 3. pontra!)
Kilőve ez is.
Kéne valami hobbi. De annyi időm azért nincs így utolsó éven. Pedig egy éve kinéztem egy rajzolás hülyéknek könyvet, de kinek van itt ideje... 
Nem tudom mi rontódott el út közben, azt sem, hogy hol, de nyomott vagyok egy ideje...
Biztos csak az időjárás.... remélem.


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)