Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)




 Tudtuk, persze hogy tudtuk, hogy Bones és Booth összejön... de ennyire? Ilyen körülmények közt? Ilyen életre szóló következménnyel? :o

A poént nem fogom lelőni... de az érdeklődés felkeltése végett, nézzük, mi is fog elvezetni minket ehhez az "lehetett ezt így befejezni??? alig várom a 7. évadot!!!" fináléhoz.

A részeltekbe nem mennék bele, ott lesz majd a link lent, ahol meg lehet nézni a egész évadot, de annyit elmondok, hogy...:
Broadsky (a bekattant mesterlövész) elkezd vadászni a csapatra. De nagyon főszereplő mégsem halhat meg, úgyhogy szegény Vincent Nigel Murray-t lövi ki. Ettől Bones teljesen kikészül (olyan érzelmes, emberi reakciókat mutat, mint még soha; sír is :o), mert azt mondogatja halála előtt, hogy ne kelljen elmennie. Bones totál magára veszi, hogy mit gondolt róla, milyen ember ő, nem akarta elküldeni, se szó szerint (bár tudjuk hogy ki tudta akasztani a többieket a folyamatos szómenésével olyan tényekről, amiknek köze nem volt a témához), se átvitt értelemben; nem akarta hogy meghaljon, de esély se volt rá, hogy segítsenek rajta, Broadsky pont szíven találta... profi lövész :S 

Ezért aztán - meg hogy biztonságban legyen -, Booth-nál alszik... ahol nem csak alvás lesz ám a pizsibuliból... Eléggé vigyorra áll a szája, mikor másnap Angie megkérdezi, mi történt... xD
Aztán mi várható még?
Emlékszünk, ugye, hogy 25% esély van rá, hogy Angela és Hodgins babája vakon születik... az utolsó részben ezzel kapcsolatban is mindenre fény derül :)








*pici spoiler, igazából tényleg nem nagy* :)
És hogy milyen következménye lesz annak az éjszakának? Gondolom a profi sorozatnézők már kitalálták. A többiek meg betippelték a bulvárhírek alapján, melyek szerint Emily Deschanel terhes (így lehet, hogy csak 13 részes lesz ez az évad :/ )




Egy kis ízelítő a 7. évadból... ami sajnos csak november 3-tól lesz látható:





Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Raven írta...

Én sikítottam, mikor megnéztem az utolsó részt :D Mármint a végén. Mázli, hogy nem volt otthon senki, mert felpattantam és futottam két kört a házban, azt hangoztatva, hogy
Ne NEEEEEEE ÁÁÁÁÁÁÁ NEEEEEE nem hiszem EEEEEEEEEl
ATYAGATYAKISJÉZUSMEGMINDENSZENTEK
khmm igen, nem vagyok normális, de hát ez teljesen kilőtt engem. Hogy lehet így befejezni egy évadot??? Ezer szerencse, hogy lemaradtam és mikor ezt láttam, már fenn volt két rész a hetedik évadból.:)

Bloggerina Creepie írta...

akkor én se vagyok normális, én is totál kibuktam xD na végre valami fejlemény legalább :D már itt volt az ideje, hogy Booth és Bones ... :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)