Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

B.C. mégsem lett hajléktalan. Talán vénlány sem marad.
Miután éjszakákat sírtam át, hogy mi lesz velem ha nem vesznek fel koliba, mégis bekerültem. De két nagy tanulságot levonnék ebből az egész lakáskeresős mizériából.
1. Az albérlethirdetők nagyon nem korrektek. Ha pénzről van szó, nagyon szemetek az emberek. Elcsalják az ártatlan érdeklődőt, utazik szerencsétlen egy fél napot, hogy megnézzen valamit, aminek köze nincs a hirdetéshez.
Pl.: "frissen felújított" - legócskább, legótvarabb panel, rozoga lift, nyílászárók rohadnak ki a falból, de egy szobája frissen van kifestve ^^ jópofák, mi?
"különálló szoba" - befalazott erkély. Nem viccelek, a konyha régi ablaka is megvolt még, mert más ablaka nincs a konyhának. Tehát totál átlátni a szobán, mint valami laboratóriumi kísérleti állat kalitkája... :S
"egész szoba egy főnek" - egész, egész, de milyen? Hogy ha ki akarok bárhova jutni, át kell menni két másik hálón? Hogy több ajtó van egy szobán, mint sajtban a lyuk? Ez elfogadható egy házban -  nappalinak! De nem hálószobának!
"minden érdeklődőt vár, mindenkit megnéz mielőtt dönt" (srác) - várt más érdeklődőket is, úgy volt hogy mindet megnézi hétfőig - de mikor az ember pénteken odamegy, szombaton felhívja és szól neki hogy részéről állna a dolog, közli, hogy ja, bocs, a szőke szolis cica akivel összefutottál a lépcsőházban szintén jelentkező volt, és jobban bejött.

No comment.

2. Én többet nem idegesítem magam halálra. Attól nem oldódnak meg hamarabb a dolgok. Héteken át ki voltam borulva, tisztára idegbeteg volta, sírtam (nem akartam bejárós lenni). És ahogy azt mondtam, jó, én innentől lesz@rom, elmentem egy kellemes nyári délután a barátaimmal sörözni egy kis teraszra - bumm, épp felhívtak, hogy akarok-e még költözni a koliba, mert megüresedett egy hely. Ezért aggódni felesleges volt.
(ui.: főleg, hogy valamelyik láttam a neptun üzit, hogy a Kossuthba már úgy fogdossák lasszóval az embereket, azonnali beköltözés satöbbi, mert mióta kész a Kassain az új IK-s épület, a Campusban van túljelentkezés. Pff.)

3.  "Talán vénlány sem marad."
Erről még most nem, de majd később bővebben talán... :)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)