Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Még januárban zengtem be itt, hogy készül az EA újítása, a középkori Sims -  és most már el is készült :)



Ami tetszik:
- van célja. Eddig végül is nem nagyon volt a Sims-nek értelme ha úgy vesszük, itt már vannak küldetések melyeket a királlyal/varázslóval/lovaggal/nemtudommégkivel (nemrég kezdtem csak játszani vele) teljesíteni lehet. 
- nem lehet orrba-szájba karaktereket csinálni mint eddig - de ez teljesen érthető és egyáltalán nem zavaró ha megnézzük a játék felépítését! Először szabadon készíthetünk egy uralkodót, aztán ahogy elvégezzük a feladatokat és ahogy tudunk ennek függvényében terjeszkedni a királyságban, úgy kérhetünk újabbakat! Pl. van egy királynőm, megcsináltam vele x küldetést aminek jutalmaként választhattam még egy épületet; kértem a varázslótornyot, készítettem bele varázsló. Aztán így tovább; később kaptam katonai barakkot, ott készítettem egy lovag karaktert.



-szembe-nézet. Olyan mint egy babaház kb. ezt így tudnám a legjobban leírni. De inkább mutatok képet, úgy jobban érthető szerintem.
Nem kell összevissza forognunk 3D-ben egy óriási kastélyban mondjuk, hanem minden szobát szemből látunk. Olyan mintha le lenne az épületnek egy fala bontva és igaz csak egy oldalról, de onnan tökéletesen be lehet látni. Tényleg mint egy babaház :)

Amit nem értek:
- az EA tud lovat csinálni. Ez teljesen biztos, mert nemsoká kijön a Sims 3-hoz az állatos kiegészítő és abban lesz. De akkor a középkorosba miért nem tettek??? Gyalogolnak mindenhova a lovagok - míg a sima Sims-ben a kertvárosban meg pónigolhatsz??? Mi a franc...????????????????????????????

Ami érdekes változás a realitás érdekében:
-hehe, nincs külön etyepetye és gyermeknemzés akciógomb :) A középkorban vagyunk, nincs még megfelelő fogamzásgátlás! :D

Ami talán kicsit zavaró, de nem azt akarom mondani hogy nem jó játék:
-a feladatok amikről az előbb szó volt... vannak hozzá ikonok és annyira az ember szájába van rágva mire kell kattintani, hogy aki el se olvas egy betűt se az is meg tudja csinálni hibátlanul. Ott az ikon, folyton ott villog kire kell nyomni és a karakter képe mellett is ott van minek kell a következő lépésnek lennie. 
Bár ezt nem mondanám hibának, hisz később biztos nehezebbek lesznek a küldetések és már én is örülni fogok hogy van segítség (...de most még úgy érzem hogy már majdnem megcsinálja a feladat magát xD)




letölteni itt lehet (sajnos max 1 gb-s darabokat lehet csak feltölteni úgyhogy tagolva van):
a winrar majd összerakja a darabokat, aztán daemon tools-be beolvastatni a dvd képet (bár ki is lehet írni dvd-re) aztán azt hiszem meg kell crack-elni, de a crack fájlnak is ott kell lennie odacsomagolva :) aki elakadnak valahol szóljon :)


Share/Bookmark

7 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

Na erre kíváncsi leszek :))

.dóri. írta...

Feltelepítettem, eljutottam a főmenüig, de ott azt írja ki, hogy érvénytelen a lemez :( Van 5leted? :)

.dóri. írta...

közben megoldottam a problémát :)) bocs a sok kommentért :))

Bloggerina Creepie írta...

van a dvd-n egy crack nevű mappa, elvileg ha abból a dolgokat bemásolod a C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims Medieval\Game\Bin akkor mennie kell :)
3 fájl; megkérdezi majd hogy felülírod akarod-e írni, és igen (ez a lényege :)
ha még mindig nem lenne jó írj mert tuti meg lehet csinálni - én ugyanezt tettem fel a saját gépemre és nekem megy úgyhogy elvileg biztosan működőképes változat :):)

Bloggerina Creepie írta...

:D:D na az jó :D azért itthagyom a kommentet, hátha valakinek még segíthet! :D

.dóri. írta...

jah még annyi, hogy mikor a kisképernyő bejön - updateelni kell :D

Bloggerina Creepie írta...

erre már nem is emlékeztem, köszi :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)