Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Ti már látjátok a változást? Elvileg nem mindenkinek egyszerre lesz elérhető a megújult irányítópult, hanem fokozatosan állnak át a váltásra. Nekem pl. már látszik. De lehet hogy csak mert alapból a draft.blogger.com-ra állítottam be magam.
(Blogger in Draft: "Itt olyan dolgokat próbálhatsz ki, amelyek újdonságnak  számítanak, de még ún. bétaverziók, azaz eléggé megbízhatóak már, de még tesztelés alatt állnak.") 
Hát elég fura volt megszokni.  Elvoltam vele egy ideig, mire megtaláltam menüpontokat, de hát megvan minden, jól van. Viszont ez a csupa fehérség eléggé zavarja a szemem. A régi kék-narancs jobb volt, nem?

Ráadásul olyannak ígérték mint mindjárt láthatjátok, és kb. olyan is, csak kispórolták a színeket. Nemrég festettünk, tudom hogy a színes többe kerül mindenből - na de már itt is? xD
A blogok listájánál sincsenek kis ikonok, a nevem is szürkével van a narancs mező helyett, a szép betűtípus meg ami jobb oldalon látható... hát nekem nem látható.
Ráadásul ha megnézitek, a szerkesztő még csak nem is hasonlít.


Nekem miért a bal oszlopban vannak azok a menük amiknek valahol máshol kéne lenni, akárhol, csak nem ott, mert annak a szélnek üresnek kellene lennie? :D
Na jó, hát minden megvan, végül is írni tudok - csak nem értem mit variálnak xD
Nektek milyen? :D Esetleg más változat? :D Mindenki személyre szólóan mást kap? xDxDxD

Amúgy kis ráncfelvarrást hajtottam végre a blogon; nagy dolgokra nem volt időm; bannercseréket ellenőriztem csak (lehet jelentkezni továbbra is egyébként bátran! :), diavetítést frissítettem - voltak már nem aktuális emberek ugyebár benne... mint az előző bejegyzésekből is láthattátok eléggé zűrösek a dolgaim mostanában :S kórház, szakítás, költözés... de lassan csak egyenesbe jönnek már a dolgok, úgyhogy próbálok jelentkezni hamarosan :)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)