Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


lányszemmel:
igazából én majdnem megfulladtam néhány másodperc után. Nem mondom hogy amiatt nyeltem félre mert baromira meg voltam rökönyödve amiatt, hogy mindent mutatnak az esküvőből csak a ruhát nem, amire évek óta vár mindenki. Nem. Aki ismer az tudja hogy én folyton félrenyelek baba korom óta xD mindenesetre ez is benne van a pakliban, mert így volt: mélységesen fel voltam háborodva! De a vágónak azért gratulációmat küldöm - de komolyan. Egy esküvős jelenetet úgy megvágni hogy minden benne legyen csak a ruha nem, azért teljesítmény :D



fiúszemmel:

csicsus üzenete:
http://www.youtube.com/watch?v=y81pg3HRpVQ&feature=player_embedded 
megnézzük majd? 

[b]metállat[/b] aka MasterPlan -=CoreWooD=-[/b] üzenete:
ó ezaz mostmár ebbe is végig dugnak

csicsus üzenete:
végig??? egyetlen egyszer dugnak, az neked sok?

[b]metállat[/b] aka MasterPlan -=CoreWooD=-[/b] üzenete:
persze ágyban meg tóban meg istentudja hol

csicsus üzenete:
az ágyban, ja. a tóban csak smároltak 

[b]metállat[/b] aka MasterPlan -=CoreWooD=-[/b] üzenete:
jó én nem mondok semmit mert megsértődsz

csicsus üzenete:
mondjad, dehogy sértődök  :D

[b]metállat[/b] aka MasterPlan -=CoreWooD=-[/b] üzenete:
jó hát fos

csicsus üzenete:
azt hittem ennél építőjellegűbb a kritikád

[b]metállat[/b] aka MasterPlan -=CoreWooD=-[/b] üzenete:
hát a trailer az gyakorlatilag a full film
ennél több nem lesz benne

csicsus üzenete:
xD

[b]metállat[/b] aka MasterPlan -=CoreWooD=-[/b] üzenete:
csak azt a két értelmi fogyatékos főszereplőt lehet nézni 1.5 óráig hogy tátott szájjal bámulnak
jajj ne
jajj de
úúúúúúúú
köszönöm the end

csicsus üzenete:
xD

[b]metállat[/b] aka MasterPlan -=CoreWooD=-[/b] üzenete:
na most mérgezed meg épp a poharam
ugye?

csicsus üzenete:
xD de hülye vagy

[b]metállat[/b] aka MasterPlan -=CoreWooD=-[/b] üzenete:
vagy az kell neked is hogy dugás közbe törjem össze az ágyat? az film nélkül is megoldható :D

csicsus üzenete:
-.-" xD 

[b]metállat[/b] aka MasterPlan -=CoreWooD=-[/b] üzenete:
szóval inkább ne nézzük meg

Hát ez volna a végső következtetés az ellenkező nem részéről xD De igazából örülök hogy leszólta a filmet - milyen lett volna már ha elkezd sikítani mint mi lányok hogy alig várja!? :D



akinek még hiányérzete lenne (azért nincs minden benne a trailerben xD) :
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Share/Bookmark

8 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Én erős voltam és nem néztem meg :D Eddig a kiadott képeket sem nagyon láttam :)
Én várom, bár ez teljesen más lesz, mint az előzőek :)

Bloggerina Creepie írta...

nem nézted meg? mármint magát a trailert??? :D és miért mégis? xD

Linsy írta...

Hát mert meglepetést akarok akkor, amikor a filmet nézem :D A New Moonnál minden megnéztem és gáz volt, semmi új nem volt a filmben, az Eclipsenél már csak a két traiert láttam és jó volt, most azt akarom, hogy nagyon jó legyen :D xD

Bloggerina Creepie írta...

óóóó értem :D:D:D:D

Névtelen írta...

wáááááááááááááá :) isteenem miért van még olyan messze ?? Alig birooom ki:D

vampire írta...

Sziia! nekem tetszik a blog jobb hogy újat csináltál!
Nézd meg kérlek az ennyimet és ha szeretnéd kövesd is :)
köszi
vampire-vampirefan.blogspot.com

vampire írta...

szia! sztem jobb ez a blog mint az előző! jobb hogy csináltál egy másikat!
nézd meg kérlek az ennyimet is és ha szeretnéd kövesd!:)
Köszii.
vampire-vampirefan.blogspot.com

Bloggerina Creepie írta...

köszi, mindenképp benézek :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)