Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Na most ennek külön sztorija van, miért olyan fontos Camilla számomra (és nem csak a sorozat szempontjából :)
A Varázslatos álmok nálunk csak 1998-tól volt látható. Ami pontosan azt jelenti hogy én 8, a húgom pedig 4 éves volt. Na most: ilyen idősen az ember nem annyira történetet figyeli, főleg ha van egy tesója akivel jásztani is lehet közben - ellenben nagyon sokat hadonászik a tv előtt kis műanyag varázspálcával.
Szóval mi ezt mindig úgy játszottuk, később is, hogy ő Camilla, én Bunny - aki a nővére.
Na, egy négyévesnek ugyan mindegy hogy Camilla a Holdhercegnő (a jelenben: Bunny) és Endymion herceg (Álarcos férfi) gyereke a jövőből (a mangában az alternatív idő miatt 900 éves) - aki hipnotizálva a családot elhitette velük hogy Bunny unokahúga és egy ideig velük fog lakni. És még egy nyolc évesnek is kihagyható. Szóval maradt a mi kis egyszerűsített felállásunk.
Aztán nemrég olvastam véletlenül valami olyasmit, hogy Bunny lánya Camilla - mondom hogy nem fog feltűnni senkinek hogy egyszer csak becsöppen egy kislány akit nem ismernek? Ezt látnom kell - gondoltam: és így kezdődött, hogy újra elkezdtem nemrég nézni a sorozatot :D
A tesóm - meg ne mutassa neki senki hogy felraktam xD pedig kis édes volt (még akkor xD)
a képen is látható, a kétcopfos dolog mekkora hatással volt rá xD meg persze Luna macska :D
igen, az utolsó előtti képen már egy igazi macska van, az utolsón pedig a nyakában igen, az Ezüstkristály lóg :D


Amúgy emlékeztek mikor az első évadnál ezt mondtam: 

"kb. 20 részen keresztül pontosan ugyanaz a forgatókönyv xD Jönnek a gonoszak, akik nyitnak valamilyen üzletet: ékszerbolt ahol az emberek energiáját elszívó ékszereket árulnak; kisállatbolt, ahol az emberek erejét elszívó kisállatokat árulnak és egyszer talán még egy szupermarket zöldségosztályát is megátkozzák."
Na kb. itt is ugyanaz a helyzet egy darabig xD
- megátkozott ékszer: kipipálva
- szupermarketben való támadás: szintén pipa xD
De hogy valami jót is mondjak (mert az hogyne lenne, különben nem nézném xD), felbukkan Camilla - és így elértem célom, amiért elkezdtem nézni a sorozatot! :D
Egyébként csupa kaland, csupa izgalom, csupa humor és romantika továbbra is xD nézni online itt lehet:
http://mesekaneten.blogspot.com/
vagy beírod youtube-ra hogy sailor moon hun :)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)