Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

A jóslatom után íme a kimerítő elemzés:

Egy este alatt sikerült is végignéznem ezt az amúgy másfél órás filmet.
Mert hogy elég hosszú részeken nincs párbeszéd, én meg ezt nem annyira tolerálom jól, így aztán mindig elkezdem mást csinálni, másik ablakban. Aztán mikor mégis megszólalt valaki, akkor visszatekerés... ááá, ezt játszottam egész este -.-"

Hát hol is kezdjem? Ami a legjobban zavart, már elmondtam. Gyakran hosszú perceken át csak az erdő felett pásztáz a kamera, aztán a falu fölött, aztán hóesés... és végül ilyen kis egysoros mondatok. Ez szerintem nagyon vonatottá és unalmassá tette a filmet. Pedig az alapötlet nem volt rossz. Nem akarom lelőni a poént, de a farkas olyasvalaki, akire tényleg senki sem számítana :D Csak az első fél órában sem történik gyakorlatilag semmi.
Valerie húgát holtan találják. Elkapta a farkas. De nem tudom hogy. Szemmel ver talán vagy mi? Mert egy darab sérülés nem volt a csajon... na érdekes, akkor honnan tudják hogy a farkas volt?
Azért akit szétkap egy vérfarkas, az így nézhet ki? Lusták vagy ötletszegények voltak a sminkmesterek?

Aztán elindulnak a falubeliek, hogy elkapják. És mennek, és mennek. Persze megölnek egy farkast és örülnek neki. De aztán jön Solomon atya, aki egy vérfarkasgyilkoló pap (a saját feleségét is megölte, mikor az átváltozott -.-") és felvilágosítja őket, hogy a farkasfej nem lehet a vérfarkasé, mert ha egy ilyet megölnek, visszaváltozik emberré. Persze nem hisznek neki, tapasztalat ide vagy oda, a parasztok okosabbnak hiszik magukat -.-" Így tartanak is egy bulit, természetesen vörös holdkor, mikor még nagyobb veszélyben vannak. Hát mikor máskor, értitek. Na én ezen a party-n behaltam. Ott élnek a semmi közepén a középkorban, 10 fakunyhóval, de olyan táncot vágtak le mint egy csapat bedrogozott tizenéves lény a diszkóban. De most komolyan, a középkorban körtáncoltak és szevasz, nem leszbiztek ott a kisasszonyok! Meg nem tekeregtek egymásra! Vagy én maradtam le még anno töri órán? Természetes ellenes volt ez a jelenet! 
 De legalább volt zene. Mert hogy az amúgy a filmben nincs. Nem viccelek. Még ha rossz zene lenne, az is jobb lenne ennél a csendnél. A Twilight filmzenéjét nem tudják felülmúlni, erre számítottam. Az nálam azóta is örökzöld favorit, még ha a filmet ezer éve nem is láttam és már kezdem is kinőni. De azokat a Paramore, Linkin Park, Muse-számokat azóta is bármikor örömmel hallgatom. Szóval ezt nem tudjál überelni, erre számítottam. De hogy meg se próbáljanak semmilyen zenét tenni a filmet, hát ez nagyon lapos!

A történethez visszatérve: aztán persze van egy kis etye-petye a buli után - hol máshol, mint a szénakazalban xD Bár fél perccel ezelőtt még kicsit szétcsúszottnak éreztem a kort és a cselekmény, de azért összekapták magukat, ez már nagyon autentikus. A szénakazal az igazi xD

És persze meglátja az ifjú párt a lány leendő vőlegénye. Mert nem a favágóhoz akarják persze adni, hogyne, mikor van a faluban egy igazi kovács is! :o 
De nem borul ki nagyon. Jó, hát ha szereted, akkor nem kényszerítelek magamhoz. Persze hogy nem akad ki, mert ők Lucy-vel szerették egymást. Csakhogy nem teljesülhetett be a szerelmük, mert... -drámai dobpergést kérek: ugyanaz az apjuk, féltestvérek voltak! OMG ez nekem tisztára brazil szappanopera -.-" xD 
Szóval lehetne akár máris hepiend... de nem. Mert jön a farkas. A csaj meg érti mit mond, és elkapják, mert azt hiszik boszorkány. Hogy eztán mi lesz? Pam pam pam pammm... A többit itt nézhetitek meg: http://www.movshare.net/video/xfm63knnin5mp
...de csak ha nem zavar titeket, hogy Cathrine Hardwick csak olyan színésznőkkel tud dolgozni, akiknek folyton tátva a szájuk *enyhén utal rá, mennyire nem bírta azóta se megszokni Bella bamba fejét xD*


... meg akit a sok más Twilight-nyúlás sem zavar. Jó, hát nem konkrét nyúlás, hisz mindkét filmet ő rendezte, de hát azért lehetett volna helyenként kreatívabb:

És még a csávó haja is ugyanaz! Igen, ezen már egyszer kiakadtam, én is emlékszek, de hát ez akkor is gáz.
Ezzel azért nem lehet kompenzálni, hogy milyen főszereplőt választott -.-" már ha nem is olyan valaki, akiért hosszabb távon rajonghat a közönség, azért örültem volna, ha legalább másfél órára leköt. Lehet hogy az én ízlésemmel van baj, de nekem még akkor sem bejövős ez a Fernandez gyerek, ha nem hasonlítgatjuk Hardwick néni másik kedvencéhez.
De a falu kiskirálya, az a Henry kovács is elég bambafejű szerintem... Sőt, nem csak a feje az, az egész karakterek elég kis egyszerű... :/

Azért próbálta a produkció bebiztosítani magát; még ha az új szereplők nem is válnak be, legyen valami régi is - így teleportált Bella apja Valerie apjának szerepébe. Vele aztán semmi bajom nincs - kár hogy ez édeskevés ahhoz, hogy azt mondjam, megérte várni a filmre.

Mert én aztán vártam, vártam, abszolút megelőlegezett bizalommal... és tessék, ezt kaptam. Pedig a sztori nagyon jó (a szerelmi háromszög ugyan elcsépelt már, de a farkasos vonal tényleg új megközelítésben van!) - de nekem túl vontatott volt.


Share/Bookmark

8 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

Szia!
Most egy fél órája sikerült nekem is megnézem a filmet, nekem nagyrésze tetszett, írtam is róla, ha van kis időd nézd meg:
http://esazutan.freeblog.hu/archives/2011/05/26/Piroska_utos_feldolgozasban_avagy_A_lany_es_a_farkas/

Bloggerina Creepie írta...

persze hogy benézek :):)

.dóri. írta...

Köszi, hogy benéztél :))
Igen elvileg a filmből készült a könyv, több infót itt olvashatsz a könyvről: agnescornel.blogspot.com/2011/04/sarah-blakley-cartwright-david-leslie.html

A blogos kérdés: háát. Először úgy indult, hogy ez majd olyan személyes fajta blog lesz, amit nem akarok összekötni a könyvessel, ('ne ismerjenek rám'), ezért választottam ezt a szolgáltatót, másrészt meg több kedvenc könyvesbloggerem freeblogos, harmadrész jópofa a szerkesztői felület (már nagyon régen regiztem egyszer és akkor megfogott), hát aztán gondoltam megpróbálkozom itt is az írással. A bloggert azért szeretem mert gmail-emmel össze van kötve, és hamar megtudom ha kaptam kommentet, stb, meg elég sok google szolgáltatást használok (pl a statisztikáját, vagy a dokumentumokat)...
Hűű de sokat írtam :D

(válaszoltam saját blogomba is, meg ide is, h lásd egyből a választ)

Bloggerina Creepie írta...

köszi :) amúgy terveztem visszanézni - már ha kérdeztem nem várom el hogy utánam fussanak a válasszal :D

a linken jót derültem amit küldtél - hát meggondolom elolvasom-e xD bár most a vizsgaidőszak miatt "nem fenyeget az a veszély" hogy bármit is időm legyen olvasni a magam szórakoztatására :D

köszönöm hogy válaszoltál amúgy - mármint a blogosra is :) most már értem :)

Valerin Lanz írta...

Nekem azért tetszett:) A farkason és azon, hogy közös az apjuk, még én is meglepődtem. A kezdő zene tetszett, persze az Alkonyat jutott rögtön eszembe, de kinek nem? Viszont tényleg lekötött. Jobban, mint Johnny Depp újabb kalózkodása... És ezt a szőke csajt akkor is jobban bírom, mint Bellát, valamint az a két srác sem volt rossz:) Figyelj, én nem válogathatok, szóval jók lesznek nekem:)

Bloggerina Creepie írta...

:D részemről abszolút megszavazva neked mind a kettő akkor :D igen, lehet én vagyok túl válogatós :S:S de mindegy mert mindig is azt mondtam: még jó hogy nem mindenkinek ugyanaz az esete mint nekem (akkor azért jelentősen megnőne a vetélytársaim száma xD)
Az új Karibot még nem láttam úgyhogy nem mondok előre semmit róla - de annyit azért szabad szerintem megjegyeznem hogy szerintem is gáz már ennyi részen keresztül húzni. Johnny Depp nagyon jó, írjanak már neki valami újat, nem? :D:D

Valerin Lanz írta...

Hú, akkor vihetem mindkét pasit? Rendes vagy:) Persze, különbözőek vagyunk, az a szerencse:D Szegény Johnny, már Az utazó sem tetszett tőle, jó, volt a Rangó, de tényleg kaphatna már valami jobb forgatókönyvet is. És az új rész két órás! Majdnem rosszul lettem, mire vége lett. Azért egy bizonyos mellékszereplőre felhívnám a figyelmed, majd, ha megnézted, kitalálhatod, ki az:D

Bloggerina Creepie írta...

én már csak ilyen jószívű vagyok xD
most elszégyelltem magam, de Az utazt még nem láttam :$ A Rango-t már kiveséztük ugyebár, úgyhogy majd ezt is pótlom :$ csak ez a hüye vizsgaidőszak... :S
öööö mivel még nem láttam nem tudom kit kell figyelni, de most már csak azért is nagyon lesni fogok xDxDxD

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)