Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Mint láthatjátok, új dizájn van :)
Gondoltam ha már ennyire itt a tavasz, leveszem a karácsonyfát meg a hópelyheket xD 

Szokatlan lehet talán, hogy semmilyen formában nincs sötétlila az oldalon, de úgy gondoltam ideje újítani és ez a sárga bennem nagyon tavaszias  hangulatot keltett :)

Ez a téma az előző html-es alapjára készült; de addig kísérletezgettem vele, hogy csak sikerült átírni részeket :) Meg aztán a képek - minden kép - az én kezem munkája, mármint gimp 2.6-tal szerkesztettem össze a dolgokat, amik megtetszettek és úgy gondoltam illene is ebbe a kis tavaszi témába. Igazából így nagyobb dolgot még nem "fotosoppoltam" és html-eztem össze, szóval egy-két nap alatt erre futotta. Remélem mindenkinek tetszik :D


Share/Bookmark

3 hozzászólás (írj véleményt!):

€$imiKe írta...

jó az új dizájn :))) Tetszik:) én is most váltottam, már meguntam a régit :) Tavasziasodom XDDD

.dóri. írta...

Nekem jobban tetszik, mint az előző :)))
Jobb olvasni világos alapon sötét betűket ;)

Bloggerina Creepie írta...

köszi mindkettőtöknek :) amúgy szóljatok ha nem látni a betűket xD de akkor marad a világos alapon sötét betű :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)