Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Ezt tényleg kár lenne kihagyni. Én napok óta ezen függök, eszméletlen. Kitaláltam, hogy na dejó, ők a kedvenc új zenekarom. De mint kiderült: Bloggerina FAIL xD mert belebotlottam egy videóba (Save me), amit már évekkel ezelőtt is nagyon szerettem, aztán ott volt ugye az Alice Csodaországban zenéje (Her name is Alice, amit szintén kiírtam hogy kötelező hallgatmány) szóval én igazából majdnem mondhatni hogy tök régi Shinedown fan vagyok, csak nem tudtam róla xD
Az új album - 2009-es, csak nekem új xD - hát ez valami fuuuuuuu. Kezdem az elején.


A Devour-t fél éjszaka lehet hallgatni ha nem tud aludni az ember - kipihentebben keltem fel utána mint ha aludtam volna, annyi energia van ebben a számban xD nem viccelek; autós videókhoz, amcsifocis játékba, pankráció bajnokságra állnak sorba licenszért ehhez a számhoz, szóval tényleg olyan menjünk-és-zúzzunk :D







A következő nagy kedvenc a Sound of Madness - és az albumon is a következő. Ez is hatalmas: olyan faszagyerekes-lazavagyok-majdszétessek stílus; na ezek tudják mi az igazán dögös rock:

Na és csak hogy valami lassabb is legyen, íme egy igazi koncerten-öngyújtóval-integetős-lassabb szám. Miért épp ez? A klipp <3 nagyon lájk <3 Álarcos bál naaagy fekete ruhákkal. Meg mert kissé emlékezet a My Chemica Romance Helena klipjére, ami azóta is favorit <3

 letöltés:
 http://download.hellshare.hu/shinedown-the-sound-of-madness-uk-cds-2009-h8me-rar/2690829/


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)