Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Bexika jelezte, hogy sok link már nem működik - törlődtek ahova fel voltak téve, gondolom lejárt az akárhányhónapos korlát. Na én végigbogarásztam a linkeket ma délután és ami már nem élt, frissítettem. Játékok, filmek, zenék. Meglehetősen agyzsibbasztó munka volt, de hát két évben egyszer kibírom. Most úgyse fogok egy darabig ilyet csinálni xD Jó szívás volt, baromi sok letöltőlink van az oldalon....

Facebook-on tessék lájkolni az oldalt. Már 11-en megtettétek, nekik gratu. De a többiek is! Most már bekötöttem rendesen a gombokat, így nem csak az egész oldalt kedvelhetitek, hanem ha csak egy bejegyzés tetszik az egyszerre kint levő hétből, akkor lehet egyet is külön. Tessék használni különben irgumburgum! :)

A harmadik dolog az lenne, hogy kitettem jobb oldalra egy ilyen kis boxot, amibe ha beírod az e-mail-címed elvileg kapni fogod a frissítéseket az oldalon. Én még nem próbáltam ki, de a blogger hivatalos kütyüje úgyhogy tuti működnie kell. Valaki használja már? Tapasztalatok? Bár ha nem használjátok azt is megértem, elvégre még mindig ott van a rendszeres olvasónak való feliratkozás, már 104-en vagytok ott, azt már megszoktuk. :)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)