Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"Kill Billbe oltott Megasztár és Coelho szörnyszülött lett a 300 rendezőjének új filmje."
hir24.hu


"Egy lányt megfosztanak a szabadságától. Babydoll (Emily Browning) azonban nem adja fel. Mindenre hajlandó, hogy kikerüljön a rács mögül, és meggyőzi négy társát, hogy szökjenek együtt. A szabad szájú Rocket (Jena Malone), a ravasz Blondie (Vanessa Hudgens), a hűséges Amber (Jamie Chung) és a magának való Sweet Pea (Abbie Cornish) egyesült erővel lázad fel a sors és fogva tartójuk, Blue (Oscar Isaac) valamint emberei, Madam Gorski (Carla Gugino) és High Roller (Jon Hamm) ellen. És amikor úgy érzik, hogy még sincs esélyük, felfedezik, hogy a borzasztó valóság elől van egy másik menekülő-útvonal is: a fantáziájuk.
Babydoll vezetésével a bezárt lányok elképesztő küzdelmet kezdenek szamurájok, sárkányok, valószerűtlen gonosz lények ellen. Azonban a közös harc során el kell dönteniük, hogy mi az, amit képesek feláldozni a túlélésért, és a szabadságuk visszaszerzéséért.
"

Ez szerintem megint olyan semmitmondóra sikerült a port-nak, úgyhogy inkább mesélem én.

A főszereplő lány... - hát lehet mégsem így kéne kezdenem.Ugyanis elég érdekes kérdés, ki is a főszereplő. A film első részében elég egyértelmű, de aztán a legvégén akkorát fordul a történet, hogy bizony újra kell értelmeznünk ezt a fogalmat. Az a főszereplő akit a legtöbbet láttunk? Vagy az, akiért a dolgok történnek? Vagy aki irányítja, mi történjen?

Tudjátok, mindig elkezdek attól tartani, hogy mi lesz, ha már nem lesznek olyan filmek, amiken esetleg még gondolkodni is kell. Figyelni kell közben. Nem csak bámulni ki a fejünkből mert még azt is megmondják mikor kell röhögni. Aztán mégis mindig jön egy. Ez nekem kicsit Viharsziget vagy Végrehajtók -kategória olyan szempontból, hogy sokáig nem tudjuk, mi a valóság és mi az álom. De nem kell megijedni, akinek az túl elvont volt, annak is ajánlom ezt, mert ez a végére legalább egyértelmű lesz.

Tehát a lányt, akivel először megismerkedünk (nevezzünk inkább így, mint főszereplőnek) bezáratja a mostohaapja egy elmegyógyintézetbe, mondva, hogy megölte a húgát. Pedig a vén szemét volt az. Na mindegy. Lényeg a lényeg, mindössze néhány napja van szökni, mielőtt el akarják végezni rajta a lobotómiát (a 60-as években vagyunk, még alkalmazzák ezt a horrorisztikus eljárást :S)
Babydoll így egy álomvilágba menekül hogy túlélje ezeket a napokat - de közben azért szökést is tervez... Így változik a helyszín: elmegyógyintézet, nightclub és fantasy-háborúk.

Mondjuk itt-ott azért volt olyan érzésem, hogy "na ez azért kellett, hogy el tudják adni" - pl. miért egy szál semmiben / anime iskoláslány jelmezben zúzzák le a kicicomázott csajok a robot-náci-zombikat? Ennek semmi köze nincs a film mondanivalójához, ez egyszerűen egy olcsó reklámfogás. Ezt leszámítva más negatívumot nem tudnék mondani - de ez nagyon gáz szerintem xD (vagy csak én látom így mert nem vagyok fiú? :D)



És külön plusz pont a zenéért. A főszereplő Emily Browning énekel több számot is - de igazából nem ezért a plusz pont, hanem csak úgy magukért a számokért. A Swee Dreams-t Mansontól kezdve Geri Halliweel-ig sokan feldolgozták már - és mégis tudnak még újat kihozni belőle; a vonósoktól olyan hidegkirázós igazi hidegkirázós zene lett. 

De a többit is érdemes meghallgatni, akár filmtől függetlenül is.
Továbbá még egy feldogozás van az albumon: a Queen két számát érdekesen összeremixelték, így született meg az "I Want It All"/"We Will Rock You".
http://download.hellshare.hu/itunes-va-sucker-punch-original-motion-picture-soundtrack-2011-rar/2690684/

Online
http://www.videobb.com/video/FVJG8r2kxqln


http://www.duckload.com/play/4162BBCD333BB466

http://www.putlocker.com/file/VKRW5Z9RS0G8048


http://www.duckload.com/play/B9265AD846B77DEA
 

Letöltés
http://www.filesonic.com/file/382726521/Al...NEDUB.part1.rar
http://www.filesonic.com/file/382644521/Al...NEDUB.part2.rar
 

http://www.duckload.com/dl/2KVR2

http://www.filesonic.com/file/382730551/Al...NEDUB.part1.rar
http://www.filesonic.com/file/382644311/Al...NEDUB.part2.rar


Share/Bookmark

10 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Én már hallottam jót is, rosszat is róla, most már mindenképpen meg kell néznem. :)

Bloggerina Creepie írta...

mivel elég elvont dolog, eléggé megosztja az embereket. szerintem ez is egy olyan film amit vagy imádni lehet vagy utálni lehet, de biztos, hogy mindenkinek lesz valamilyen véleményre róla. én még egy ideig emésztgettem magamban a dolgokat mielőtt leírtam, jól át kell gondolni mit is látott az ember :D aztán végül csak arra jutottam, hogy érdekes a mondanivalója, az akciójelenetek meg látványosak :)

Streisy írta...

Holnap megyek megnézni, kíváncsi vagyok már nagyon! :)

Bloggerina Creepie írta...

aztán ha mégse tetszett ne szidj :D

Valerin Lanz írta...

Hm, nekem nem tetszett annyira. Persze tényleg van egy kis párhuzam a Viharszigettel, de azért Leót ne hasonlítsuk már ezekhez a csitrikhez...
Egy cikkben azt olvastam, hogy ez a film olyan, mint az Alice Csodaországban, csak fegyverekkel. Egyszer nézhető volt, mondjuk a végén, mikor többen meghaltak, ott én is megdöbbentem. Nekem sem tetszett, hogy aprócska ruhában harcolnak, és mindenkit legyőznek, gikszer nélkül... persze, majd el is hiszem...

Bloggerina Creepie írta...

ilyen fruskákat nem is akartam Leóhoz hasonlítani, csak a történet vezetésére gondoltam :D igen, az aprócska ruhákhoz nekem is volt egy-két szavam, az tényleg gáz - de hát a pasiknak is el kell adni valamivel xD -.-"

Raven írta...

nem tudom, nekem annyira nem jött be. Lehet, hogy sötét vagyok, de nekem még a végére se volt teljesen tiszta, hogy mit álmodtak és mit nem. Ráadásul mi ezt egy kalandfilmnek kezdtük el nézni barátnőmmel és a húgával, aki lelkivilágának nem biztos, hogy jót tett, mert volt benne pár olyan rész, ahol még én is csak néztem.Szóval szerintem teljesen félre reklámozták. Tény és való, hogy mondanivalója volt, ráadásul elég komoly és nagyon megdöbbentő volt a vége, több napig nem tudtam kiverni a fejemből a filmet, de rá nem bírnám venni magam, hogy megint megnézzem.

Bloggerina Creepie írta...

szerintem pont ettől volt érdekes, hogy a vége sem egyértelmű. nekem a Viharsziget is pont ezért tetszett :)
Hát igen, hangulat kérdése is, hogy meg tudnám-e még egyszer nézni. Rá kell hangolódni, ez igaz.

Annie írta...

(Ha megengeded) Ez az én véleményem:

http://izyanniemsm.blogspot.com/2012/02/alomhaboru-tobb-mint-latvany.html

Bloggerina Creepie írta...

hogyne, csak bátran ^^

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)