Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"Hardwicke le sem tagadhatja, hogy új filmje az Alkonyat sikerét igyekszik lemásolni: klasszikus szerelmi háromszöget láthatunk majd egy ember lány és (egy biztos, de lehet hogy kettő) természetfeletti lény között (egyikük véletlenül éppen farkasember…).
Tartalom: Valerie (Amanda Seyfried) gyönyörű, fiatal nő, aki két férfi közt őrlődik. Szerelme Peter (Shiloh Fernandez), egy érzékeny lelkű kívülálló, szülei azonban a gazdag Henry (Max Irons) feleségének szánják. Mivel nem akarják elveszíteni egymást, Valerie és Peter éppen a szökésre készülnek, amikor a lány nővérét megöli egy farkasember, aki a falut körül sötétedő erdőben vert tanyát… "


Megláttam, megörültem. Megláttam a rendezőt, örültem tovább. Megláttam az első trailer-t... - elkapott a déjà vu.
A helyzet az, hogy nem csak nekem tűnt fel, hogy talán egy nagy másolás lesz ez az egész (így nem nekem kellett minden képet össze-photoshop-olni xD). Olyan, mintha a rendezőnő nem tudna elszakadni a Twilight-tól - nagy sikert hozott neki, ez tény, de vajon másodjára is be fog jönni neki ugyanaz? Szerintetek?
Jó lenne, persze hogy jó lenne még egy romantikus film Cathrine Hardwick-tól - de nem így :/ Szerintem ha újat nem tudnak kitalálni, ne csináljanak semmit, mindig azt mondom...
Azért persze egy próbát simán meg fog érni. Mert valamiért még mindig várom. De az előérzetem nem az igazi valahogy... na majd meglátjuk.


Ez a szerelmi háromszög dolog már mintha kezdene elcsépeltté válni. És a farkasemberek is. Az a séró meg már pláne xD (Nem tudom, hogy a fodrászt is vitték-e a Twilight-ból vagy ez csak egy jó utánzat lesz, de az biztos, hogy Billy Burke-öt (Bella apja) viszont sikerült "elcsábítaniuk" az új produkcióhoz.)

Aztán ha még ezek utána azt mondom, a másik két részből is felfedezhetőek "nyúlások" még az lesz hogy én vagyok a szőrszálhasogató. Na jó, tényleg az vagyok - de hát milyen más címet lehetne adni a következő képeknek mint:
"Ha a New moon-ban bejött, itt is megpróbáljuk" 
és 
"Nézzétek, én is meg tudtam volna rendezni az Eclipse-t "
 
Tudom, ne fikázódjak, ha nem csinálok jobbat. A baj csak az, hogy én tényleg szívesen megpróbálnám. Komolyan, adnának egy stábot költségvetéssel, nem töketlenkedném el, megpróbálnék valami újat csinálni. Persze aztán lehet beégnék vele xD de szerintem akkor is meg kéne próbálni valami eredetit.


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Ha nyerek a lottón majd én pénzelek neked egy két filmet. xD
Koppontás az egész látszik rajta. am az a gáz, hogy nem csak filmekben, hanem az új könyvekben is. Mostanában kevés ifjúsági regény jelenik meg amiben ne lenne vagy egy vámpír vagy egy várfarkas, esetleg mindkettő megspékelve valami más természetfelettivel.

Bloggerina Creepie írta...

na de tényleg lottózol is legalább? :D:D
nah, azért meg fogom nézni - tudod, ha másért nem is, de azért mindenképp, hogy ha nem tetszett, megírjam hogy ne nézzétek meg xD

Szylu írta...

Szia!

Én még megspékelném annyival ezt az egész mennyire hajaz a Twilightra dolgot azzal, hogy az a Shiloh Fernandez játszik benne, akit az Alkonyat Edwardjának akartak a kezdet kezdetén...
Mármint ezt olvastam valamelyik hivatalos oldalon, de már nem emlékszem, hogy hol! :D
De ne tessék megkövezni, ha tévednék! :$
Pusz
Szylu

.dóri. írta...

Nekem tetszik a trailer, még a koppintás ellenére is. Kíváncsi vagyok a filmre, mikor kerül mozikba? :)
(Jah és a főszereplő csaj tiszta Piroska, nem???) :D

Bloggerina Creepie írta...

elvileg május 12-től lesz nálunk. persze esélyt én is adok neki :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)