Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"Ismerd meg önmagad - ezt tanácsolták a régi görögök, és Percy Jackson ismeri is magát. Legalább is azt hiszi. A 12 éves - aha, az eredeti könyvben max; itt volt már 16 is... - srác nem tökéletes gyerek, jó néhány iskolából kirúgták már, de ő jól elvan így is. Hamarosan azonban rájön, hogy semmi sem az, aminek látszik.
Egy furcsa idegen
- idegen??? jóbarátja és testőre - rábeszéli - egyáltalán nem kellett rábeszélni-  anyját, hogy küldje el egy különös nyári táborba, ami nem más, mint a félistenek titkos kiképzőközpontja. Percy itt tudja meg, hogy ő igazából Poszeidón eltitkolt fia. A fiú a görög mitológia szereplői között találja magát, és kénytelen részt venni hadakozásaikban: őt küldik el -senki sem küldi, megszökik-  hogy visszaszerezze Zeusz ellopott villámját, amit Hadész, az alvilág ura rejteget.
Percy földön, égen és föld alatt üldözi a lopott villámot, közben nagyon jól szórakozik a halhatatlanok között, és isteni szerencséje van: teljesíti a feladatát, eljut New Yorkba, ahol az Empire State Building tetején várja őt az istenek és emberek ura: Zeusz.
"

Ki sem találjátok, honnan szedtem: filmajánló... olyan valaki írta aki nem is látta a filmet... persze hogy port.hu. 


A lényegre térve: szórakoztató film volt, nézzétek meg. A könyvet ugyan még nem olvastam (igazából ma tudtam meg, hogy abból készült xD), de majd pótolom. 

Nos, hogy az istenek ne hanyagolják kötelességeiket, Zeusz bácsi hozott egy szabályt, miszerint nem látogathatják gyerekeiket a földön. Így aztán a sok kis félvér-lurkónak a táborban kell kitanulni a hősiesség mesterségét - így aztán Percy is odakerül, hogy megtanulja megvédeni magát, miután -számára ismeretlen okokból- megtámadja egy szörny. 
Van ott minden karakter, aminek egy filmben lennie kell:
a jófiú, akinek egyik napról a másikra felbolydul az élete és hőssé kell válnia:

a jócsaj, akire mindenki bukik és mindenkinél jobban harcol - persze Percy első látásra beleesik, de a csaj nem igazán tudja először hányadán is áll vele (Athéné lánya):

a fekete srác, aki mindig vicces és persze Percy védelmezője (valójában szatír - már az a patás lábú):
a rosszfiú, aki sérelmezve, hogy apja nem törődött vele, egy beképzelt ficsúrrá vált és hírnévre vágyik:

a gonosz - vagyis Hádész, aki rocker - csak hogy erősítsék azt a sztereotípiát, hogy a rock az ördög zenéje -.-" 

a "gonosz2" Uma Turman mint Medúza (csak hogy legyen egy nagy név is a filmben):

és persze a bölcs tanító Pierce Brosnan (csak hogy ellensúlyozzuk egy újabb nagy névvel az előzőt) - aki egy kentaur még ha a képen nem is látszik pont:

Aztán lássuk csak: jó adag modernség: figyeljétek csak, hogy Percy a mobilján nézi Medúzát, nehogy a szemébe nézzen:


meg persze Vegas, buli - mert ez tinifilmből nem maradhat ki xD

Nem tudom ki hogy érezte, de nem akartam lehúzni a filmet - sőt, még linkelem is, hogy ti is megnézzétek :)
Elvileg lesz második rész is, de erről még nagyon konkrét dolgokat nem találtam. Na mindegy, én megnézném :)


Share/Bookmark

9 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Most néztem meg. :) Nekem tényleg tetszett. :D Am igaz, amit írtál, mindenféle karakter van, aki csak kellhet egy filmbe. :D
Port.hu, mi így szeretünk. xD
Ne legyen folytatás, abból már lehet mit kihozni :D

Bloggerina Creepie írta...

én tervezem elolvasni a könyvet is, majd aztán döntöm el magamban, várom-e a folytatást vagy nem :) remélem jó lesz :) mondjuk nem tudom összesen hány részes lesz, tényleg nem mindig jó ha sokáig húznak valamit

Zsófic, Zsozsó, Zsizse írta...

Van folytatás könyvben :) jelenleg 4 kötet még ezen jívül (tudomásom szerint magyarul eddig 3 jelent meg)

Bloggerina Creepie írta...

köszi :) ha vége a vizsgaidőszaknak majd el is kezdem :S

Puppi írta...

Sajnálom, hogy nem te írod a port.hu-hoz a film ajánlókat. Egy ilyen bemutatás után sokkal több kedvem van megnézni egy filmet mint a lerágott sablonszövegek elolvasása után. :)

Bloggerina Creepie írta...

köszönöm, hidd el én is szívesen írnám!!! :):)

Névtelen írta...

Én elolvastam és láttam is a filmet de egy kicsit csalódtam mert a filmet kicsit átdolgozták. Pár dolgot kihagytak vagy átírtak.Szerintem lesz folytatása a filmnek mert megvettem a második rész könyvben és rá van írva hogy hamarosan a mozikban.

Bloggerina Creepie írta...

Hát igen, nem ez az első eset hogy átdolgozzák a könyvet mikor filmet csinálnak belőle...

Névtelen írta...

pár dolgot pl.:annabeth szőke és göndör hajú nem annyira harcos inkább cseleket talál ki és azzal segít. A filmben nem találkozik Mr. D-vel(Dionüszosz a bor istene)aki a tábor vezetője. Árésszel sem aki nekik adja a hátizsákokat amiben a mestervillám van. Kronoszról sincs szó. Luke pedig egy skorpióval akar végezni Percyvel.És még sorolhatnám a többit is én inkább a könyvet ajánlom mint a filmet.

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)