Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Annyira féltem tőle, hogy nem fogom szeretni - inkább a kézzel rajzolt rajzfilmeket részesítem előnyben - de aztán annnyira megszerettem :D
Végre, végre ismét készített a Disney egy igazi királylányos mesét, ahogy azt illik!

"A királyság legkeresettebb és egyben legsármosabb körözött banditája, Flynn Rider egy titokzatos toronyban próbál menedéket találni üldözői elől, ahol fogságba ejti 21 méteres mágikus aranyhajával a torony lakója, a gyönyörű és bátor Aranyhaj. Flynn felettébb kíváncsi fogvatartója eddig csak a megfelelő alkalomra várt, hogy az éveken át tartó rabságból szabadulhasson, és ez az alkalom, úgy tűnik, eljött.
 
Alkut köt hát a jóképű tolvajjal, így kezdetét veszi egy kalandokkal teli utazás, melyen a furcsa párost elkíséri egy minden bajtól óva intő, túlságosan aggodalmaskodó kaméleon, egy szuperzsaru ló, és a mogorva-goromba kocsmagengszeterek bandája."

 "Csúcs kiskacsa"

 Már épp ideje volt egy olyan rajzfilmet csinálni, ami magától vicces. Úgy értem nem valami paródia, feldolgozás, nincsenek benne folyton utalások a jelenkorra - a szituációk, a szereplők, a szövegek a viccesek önmagukban. 
 Maximus és Pascal (a ló és a kaméleon xD) is például imádni való volt - annak ellenére hogy egy szót nem szóltak, a legnagyobb arcok a  filmben :D

Az, hogy Aranyhaj nem is tudja, hogy el van rabolva, külön megbolondította a történetet. Csecsemőkorában rabolta el a mostoha, így azt hiszi, hogy ő az igazi anyja. Ez nagyon érdekes irányba viszik az amúgy már jól ismert történetet, sok bonyodalmat okoz... 

Nagyon ajánlom mindenkinek - én már többször is láttam és tényleg nagyon szórakoztató! :D
Így hát sikerült kibékülnöm azzal, hogy nem kézzel rajzolt - a Hercegnő és a béka után megörültem, hogy visszatérnek ehhez a vonalhoz, aztán csalódtam, mikor megtudtam hogy mégse. Ennek ellenére azt kell hogy mondjam, nagyon szép lett és úgy komplett az egész film is nagyon jó, nem csak a grafika. Rég voltam már ennyire lelkes Disney mese iránt - mióta nem rajzolnak kézzel talán a Verdák volt az egyetlen amit szerettem. De ez a CGI vagy nem CGI vita nem ide tartozik, abba is hagyom, ezt tessék megnézni és kész :)


Letöltés:
http://www.fileserve.com/file/N2x7PTQ
....................Vagy
http://www.duckload.com/dl/xmWA2


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Coco rose írta...

:D Jól hallottam hogy a kis csaj hangja egy Belláéval? :D

Bloggerina Creepie írta...

lehet :D de Aranyhaj összehasonlíthatatlanul életvidámabb szerintem xDxD

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)