Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Persze hogy a Disney sem maradhat ki a varázslós őrületből, ez csak természetes :D

Meg is csinálták a maguk varázslós filmjét, minden  van benne, ami ehhez kell: Nicholas Cage "százéves bőr esőkabátban" (mert ha nem is tudunk róla mint a Nemzet aranya 1-2-3-ban, akkor is ott van Disney-éknél, pl. Rágcsávók), mai New York-ban kolbászoló több száz éves varázslók, látványos robbanások, harcok, gonoszok akik a jók ellen harcolnak - és persze elbuknak.
De ezt tényleg nem lehúzásnak szántam; nekem tetszett. Főleg hogy van benne magyarokról elnevezett varázsló :D de nem mondom meg mi az, akit érdekel nézze meg :D


"Dave Stutler egy átlagos főiskolás srác, aki épp fizikavizsgájára készül, és szeretne randit kérni álmai nőjétől, Beckytől. Balthazar Blake pedig egy igazi varázslómester, aki a mai, modern Manhattanben tengeti napjait, és próbálja megvédeni a várost ősi ellenfelétől, Maxim Horvath-tól. Balthazar nem boldogul egyedül, így felfogadja tanoncának Dave-et, akiben rejtett mágikus képességeket vél felfedezni. - fordítva. Felfedezi a képességeket, aztán veszi fel maga mellé, hisz több száz éve őt keresi. a Port.hu megint olyan filmről ír, amit nem látott; de már tudjátok hogy ez legendás. Na mindegy.-

Sajnos ezek az erők túl mélyen lappanganak Dave-ben, aki bár keményen próbálkozik, csak nehezen tudja elsajátítani Blake összetett varázsművészetét. A mágus és segédje azonban keményen dolgoznak azon, hogy visszaszorítsák a sötétség erőit. Az ifjú Stutlernek most minden bátorságára szüksége lesz, hogy túlélje a kiképzést, megmentse a várost, és még a kiszemelt lány szívét is meghódítsa, hogy végül joggal nevezhesse magát igazi varázslótanoncnak."


Jó, hát kissé kiszámítható a vége, de nagyon látványos, szórakoztató - egy Disney filmnek nem is kell ennél többet tudni szerintem, csak kapcsoljon ki :):)


Share/Bookmark

7 hozzászólás (írj véleményt!):

mesi28 írta...

Hello!
Én még anno moziban láttam ezt a filmet a nyáron. Nekem nagyon bejött, de abban már nem vagyok biztos, hogy másodjára is ennyire élvezném :)
Mindenesetre, Nicolas Cage sokat dobott a filmen. Bírom, mint színészt és a Nemzet aranya a nagy kedvenceim közé tartozik :)
puszi
mesi28

.dóri. írta...

Szeretem :D
(kedvenc rész: "megőrültél?" - Nicolas C. mutatja: picit :D)

Valerin Lanz írta...

Hali! Na, végre rólad is hallani már. Utólag is boldog karácsonyt és új évet.
Hm, belekezdtem ebbe a filmbe, de nem bírtam lenyomni. Tényleg jó? Mert hát nekem rögtön a HP ugrott be róla. De ha te azt mondod, hogy megér egy misét, akkor letöltöm megint:)

Bloggerina Creepie írta...

hát ha szereted az Disney-s mese/kalandfilmeket, akkor egy esti mozinak jó szerintem :)

Linsy írta...

Szia!
Na végre te is itt vagy. :)
Bármilyen hihetetlen én totál ráfüggtem a filmre.:) Szerintem kurva jó lett. :D

Bloggerina Creepie írta...

hát Disney-ék már csak ilyenek, értik a dolgukat :D

Iwett írta...

Én is láttam a moziba és nekem nagyon tetszett, jók a kis vicces beszólások benne :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)