Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


Dóri ajánlására fogtam neki ennek (is) és ezt sem bántam meg.  
"Tündérföld közelebb van, mint gondolnánk. Néha azon kapja magát az ember, hogy átlépett egy láthatatlan vonalat, és egyszeriben indulatos hercegekkel, bősz baglyokkal, és folyton átalakuló házakkal kell szembenéznie. A kötetben szereplő tündérmesék hőseit és hősnőit ilyen csapások sújtják. Van köztük öntelt régenskori lelkész, 18. századi zsidó orvos, de főhős lesz Mária, a skótok királynője, valamint A Hollókirály két szereplője is: Jonathan Strange és maga a Hollókirály. Tele furcsa szerzetekkel, varázslatos eseményekkel, és persze mágiával. Mágiával, amely "hölgyem, olyan, mint a bor - ha nincs hozzászokva, hamar a fejébe száll." 

8 történet van a könyvben - vannak hosszabbak, rövidebbek, érdekesebbek- egyszerűbbek, de egy valami közös bennünk: tündérek és varázslók mindenhol vannak :) Meseszerű történetek ezek, amelyek a 18-19. századi Angliába visznek el minket. Csillagpor-fanoknak alapmű - és nem csak azért, mert van olyan történet, amely Falvában játszódik, hanem olyan a könyv hangulata, mint annak a  történetnek - bájos, varázslatos :)
Sajnos nem bírtam a neten megtalálni, így mindenkit egy sétára tudok buzdítani a könyvesboltba vagy könyvtárba, mint ahogyan én tettem :)


Share/Bookmark

3 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

:)))) örülök, hogy tetszett!

Névtelen írta...

Halihóóó!

Szeretnénk elolvasni a Búcsúbáj hölgyeit. Hogyan tölthetjük le?

Bloggerina Creepie írta...

szia! az ajánló arra végződik, hogy "sajnos nem bírtam a neten megtalálni, így mindenkit egy sétára tudok buzdítani a könyvesboltba vagy könyvtárba, mint ahogyan én tettem" és ez nagy bánatomra azóta sem változott :(

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)