Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Igen, megint hullámszerűen kaptok belőlem, mint a múltkor mikor nem tudtam majdnem egy hónapig írni, aztán egy este a nyakatokba zúdítottam vagy 20 bejegyzést... :S bocsi.
Nagyon sokat tanultam a vizsgaidőszak miatt, szóval nem csak rátok nem volt időm, semmi másra sem. Szóval ne vegyétek sertésnek sértésnek, hogy nem írtam ;D

Hát hol is maradtunk le? Karácsony még nem volt. Már úgy értem volt, el is múlt, csak még nem meséltem.
Na szóval, én itt konyhatündérkedtem Debrecenben. Volt picipici fa, Tiffany-szerzemény (:D) és sok Aranyhaj. De utóbbit inkább majd egy másik bejegyzésben fejtenék ki.
Igazából amit még mesélni lenne érdemes, azok a receptek, de azzal már elcsúsztam. Na majd jövőre karácsony előtt teszem fel őket, tanultam belőle, bocsi.

Csak sajnos mivel jó volt, hamar elszaladt - nah ja, és 26-án kezdhettem is tanulni, mert másnap vizsgáztam... Fúúú :@


Szilveszter: Idén is mindenki későn kezdett el gondolkozni, hol is legyünk, így "nem voltunk sehol". Persze nem szűntünk meg létezni, szóval valahol voltunk, csak nem úgy asztalfoglalással-kocsmával-nagy társasággal. Végül is ebből megint főtér lett. Pont mint tavaly. Annyi különbséggel hogy Sugarloaf helyett Tankcsapda volt. Tartsa meg a jó szokását Debrecen - mondanám, ha nem tudnám, amit már ott a helyszínen bejelentettek: jövőre ők 29-én koncerteznek hagyományosan a Főnixben, így a főtéren nem ők lesznek. Sebaj, ez azért nagyon jó volt :D:D:D
Aztán - nem találjátok ki-, másnap kezdhettem tanulni. Negyedikén Leíró nyelvészeteztem :S
De megérte. Már úgy az egész szünetet végigtanulni. Van 7 ötösöm meg 3 négyesem. (meg még egy zh  javítás alatt, egyet meg kedden írok) Ezért mondom én azt, csak olyat tanuljatok, ami érdekel, mert így lehet túlélni ezt a három (öt... hét...) évet. Ha nem érdekelt volna az alaktan helye a strukturalizmus előtti modern nyelvészetben vagy az európai reformáció oktatásformáló szerepe - csak hogy példákat is mondjak, mivel toltam el az időm, amíg nem írtam-, bizonyára idegösszeomlást kaptam volna.
Bár néha még így is közel álltam hozzá xD


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)