Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Neeem, nem kell megörülni (megőrülni?), csak 2011-ben lesz kész... írtam le elsőre, de én jót kacagtam rajta, szóval így hagyom, hátha ti is xD időérzék nulla xD

Szóval márciusban jön.

Tudjátok egyáltalán mi ez? Csak azért kérdem, mert én csak mostanában találkoztam vele, pedig már egy ideje készül.

"Kyle Kingson (Alex Pettyfer) szinte tökéletes fiatal srác: jól néz ki, intelligens, sportos és nagy lehetőségek előtt áll. Mindezek mellé azonban kegyetlen és erőszakos, előszeretettel bántalmazza és alázza meg csúnyább és esetlenebb társait. Amikor egy osztálytársnőjét, Kendrát meghívja az iskolabálba, és ott mindenki előtt leégeti, Kendra bosszút fogad ellene, és egy varázslatot bocsát rá, Kyle külseje rettenetes változáson megy át, arca és teste immár inkább hasonlít szörnyetegre mint emberi lényre. Amikor felismerhetetlen külsejével a lányhoz rohan segítségéről, az elárulja neki, hogy egyetlen esélye van kiszabadulni az átok alól: ha valaki így, ebben a formában is beleszeret…"


Elsőre nagyon megörültem neki, de igazából ha jól átgondolom, egyáltalán nem is vagyok benne biztos hogy hisztérikusan várom...

Klasszikus történet modern kori feldolgozása tinédzserekkel... ráadásul Vanessa Hudgens a főszereplő... nem  a rajongókat akarom megbántani, tényleg bocs, de erre a szerepre tutibiztos őt választottam volna legutoljára... jó, hát persze, megértem én miért ő kapta: jól fogy a neve, Disney-ék felfuttatták -.-" Na mindegy, majd meglátjuk :D azért egy esélyt mindenképp adok neki - ha másért nem is Neil Ptrick Harris miatt. Hiszen Barney a király :D:D:D:D:D


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Szimy írta...

Vanessa Hudgens nekem se nagy kedvencem, de az előzetes tetszik, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a film. Márciusban fog megjelenni, igaz?

Bloggerina Creepie írta...

most nézem csak, nálunk csúsztatták július 7-re :S de amúgy angolul igen, márciustól lehet nézni, aki nem bír várni :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)