Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Ha már nemrég volt Gossip girl, akkor legyen most konkrétan egy kis Taylor Momsen.

 A csaj 2009 óta van zenekarban, de én eddig nem is hallottam róla. Ti igen? :D


Nah, sikerült egy olyan képet is találnom, ahol a zenekarral szerepel - mert nekem nagyon az jött le, hogy a csaj az arca ennek az egésznek... illetve ez nyilvánvaló; fogalmazzunk inkább úgy, hogy szerintem van alapja, mikor azt mondják, hogy a zenekar tagjait csak bérli. Miért akarna egy csapat 30-40 éves rockzenész egy tizenéves kiscsajjal lógni ha nem fizetik meg őket?
Az eredeti, a filmbeli és az utánzat utánzata
Tényleg nem kötekedni akarok, de ezt nem tudtam nem észrevenni. Azért amit csinál enyhén Runaways utánzat... és nem csak én vettem észre, azért youtube-on is odakommentelik néha hogy a fűzőben fellépést már Cherrie Curie eljátszotta...
 És ez nem csak egy félresikerült felöltözés volt; a csaj rendszeresen fehérneműben lép fel. De nem csak ebből volt botránya; az egy dolog hogy nem kéne a melleit mutogatni a színpadon, de 16 évesen (akkor még annyim volt) cigizni se nagyon kellene koncert közben. 
  Összességében azért azt lehet mondani, hogy a videók jóval súlyosabbak mint a zene. Úgy értem, mindenhol van gyertya, holdfény, "legmagasabb vártorony", sötét rózsák, fekete csipke. Simán elmehetnének a klipek egy nagyon durván gót zenekar videóinak is - de a zene az meg se közelíti ez. Olyan kb. mint Avril. Már a régi-depis, nem a pink-emo: tehát Losing grip, Nobody's home, I'm with you, ilyesmi stílus.




Azért szerencsére akadnak... hát... nem is azt mondanám, hogy jobb számok, mert ezek se olyan rosszak, hanem olyanok, amikbe nem akarják beleerőltetni ezt a darkos dolgot; ezt a kettő pl. gyakran hallgatom; szerintem továbbra is ebben a rock&roll stílusban kellene a csajnak nyomulnia, ez így zsír:


De akit úgy egyben érdekelne az egész, az itt letöltheti az albumaikat:

Most már csak azt tartom igazságtalannak, hogy a csaj olyan rohadtul jól öltözködik, ahogy én sose fogok.
Mire ezekre pénzem lesz, kb. nyugdíjas leszek -  akkor meg már mégse vehetek fel ilyeneket xD


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Én tudtam, de még soha nem mertem meghallgatni és ezek után sem hiszem, hogy menni fog.
A ruhái sokszor jók, de van amikro brutál mellé nyúl. XD

Bloggerina Creepie írta...

ja, hát azért egy szál fűzőben meg harisnyában én se mennék ki az utcára xD

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)