Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Melyik általad olvasott könyvben vállalnál szerepet, ki lennél, és miért?

Szegény Dóri már egy hónapja nekem adta a kérdést, de minthogy blogolni nem volt időm, így válaszolni sem :S

Nagyon nehéz kérdés :D Sok kedvenc könyvem van, de az biztos hogy első körben leszűkítem a listát rögtön a fantasy-kre :D Ugyan már, elég valóságos nekem a valóság,  minek bújnék egy másik valóságos ember bőrebe? xDxDxD
Így maradt hát a Harry Potter első sorban: kit nem csábítanak a varázslatok és azok a gyönyörű helyszínek? :D Meg aztán nem lenne rossz olyan gyorsan olyan sokat tanulni mint Hermione :D
Aztán holtversenyben van még az Evernight is. Igen, meg vagyok húzatva az egyenruhás bentlakásos iskolákért, ez még nem büntetendő :D
És megelőzöm a kommenteket: Twilight, Twilight, lássuk csak... túl életveszélyes xD de ha véletlenül mégis lenyúlna értem egy nagy kéz és Forksban dobna le a Cullen-házban, valahogy biztosan kibírnám... :D

Kérdés továbbpasszolva Linsy-nek :)




Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

Szia! :) Én is hasonlóan időhiányban szenvedek, csak ma tévedtem ide :)) (Hósüti ajánló tetszik, csak már nem élnek a linkek, de majd megkeresem :))

Bloggerina Creepie írta...

juj, jó hogy szólsz, akkor linkelem újra!

Bloggerina Creepie írta...

nem saját feltöltés úgyhogy most újrarakni nem tudom, de legalább az online link jó :)

Cassidy Cleanwood írta...

Én ki lennék? Nehéz kérdés ezért legyen egyből kettő. Clary - Mortal Instruments sorozat -, mert fantasy, mert vörös hajú törékeny lány (ami én egyáltalán nem vagyok, mégis baromi önfejű és makacs (ami viszont rám is rám illik) és mert imádom az egész könyvet, főként Jacet. A másik pedig Elizabeth Bennet (remélem jól irtam) a Büszkeséb és balítéletből, mível az egyik kedvenc könyvem és mert imádom Jane Austint. Szeretem ahogy megmutatja hogy a nőknek is lehet saját véleménye és akarata (ami a mai világban természetes, de régen nem volt az). Szóval ez lennék én :))

Bloggerina Creepie írta...

a büszkeség és balítélet nekem is az agyik kedvencem :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)