Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"A Hósüti, Marc Evans mélyen felkavaró, kacskaringós történetvezetésű filmje egy nehéz sorsú, idősödő férfi és egy lányát fiatalon elvesztő édesanya váratlan barátságának történetét beszéli el. A zárkózott, kissé merev Alex (Alan Rickman) nemrégiben szabadult a börtönből, de hogy miért kellett ülnie, arról nem szívesen beszél. Winnipeg felé vezető útján felvesz egy bohókás, kissé lökött és szószátyár kiscsajt, Vivienne-t (Emily Hampshire), akiről kiderül, hogy szépreményű írójelölt, és éppen a Felső-tó északi partjánál fekvő szülővároskájába, Wawába tart. A semmiből hirtelen feltűnő kamion beléjük ütközik. Vivienne azonnal meghal, Alex azonban egy karcolás nélkül megússza a balesetet. A lelkifurdalástól megtört férfi felkeresi Vivienne édesanyját, Lindát (Sigourney Wearver), egy aktívan élő autista nőt. Linda szeret priccsszerű ágyán aludni, imád havat falatozni, rajong az árnyjátékért meg az olyan mesés és titokzatos szavakért, mint a szkrebli. Tulajdonképpen maga is gyermek. Alex rövidnek szánt bocsánatkérő látogatása elhúzódó vendégeskedéssé válik, miután Linda bejelenti, hogy a temetés és lomtalanítás napjáig igényt tart a férfi segítségére. Végül Wawa, a szeszélyes kisváros és lakói feloldják Alex gátlásait, így aztán fény derülhet a titokra, hogy a jelen történései és a férfi múltjának baljós titkai miként rímelnek egymásra."
Olvashattátok, nem egy vidám történet - de ilyen is kell néha; egyébként nagyon érdekes film! Alan Rickman nem épp egy Piton professzor benne, annál  kicsit komolyabb film, Sigourney Weaver is hozza a színvonalat - szóval ha már kicsit csömört kaptunk a rózsaszín-műanyag filmektől, huppanjunk le ez elé. Itt egy kis kedvcsináló hozzá: hát ez kb. a film 10 percben - de mondom kedvcsináló, nem ám ennyivel elintézni össz-vissz, tessék megnézni, nagyon tanulságos.
letöltés:
Letöltés:
http://addat.hu/9039c126/Hósüti.r00.html
http://addat.hu/421c6b24/Hósüti.r01.html
http://addat.hu/1627471f/Hósüti.r02.html
http://addat.hu/48f0cd4f/Hósüti.r03.html
http://addat.hu/7229af7c/Hósüti.r04.html
http://addat.hu/11b43c8a/Hósüti.r05.html
http://addat.hu/65a8cbb2/Hósüti.r06.html
http://addat.hu/41341999/Hósüti.rar.html
jelszó: linkmester.eu


Share/Bookmark

19 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Húúú köszi az ajánlót, még csak nem is hallottam róla, de mindenképpen meg fogom nézni! Alan Rickman imádatos,nem csak Piton professzorként;)

Bloggerina Creepie írta...

örülök hogy valaki érdeklődését fel tudtam kelteni; tényleg érdemes megnézni

Névtelen írta...

Ó ne aggódj én be se érem ennyivelm ha meg tudom szerezni megnézem!
A link nem működik :(

Bloggerina Creepie írta...

köszi hogy szóltál! holnap feltöltöm, remélem visszanézel :) ez sajnos nem saját feltöltés, nem én távolítottam el :(

Névtelen írta...

Fú ez a film nagyon érdekes! Köszy a 10-percet nagyon érdemes volt!!! És le fogom tölteni! Linda a kedvencem belőle IMÁDOM !!! :)
Sajnos NEM TOM LETÖLTENI!!!!!!!!!! segítsetek léci! ;(

Bloggerina Creepie írta...

tényleg érdekes film - sajnos nem én szedtem le, de rögtön utánanézek és javítom a hibát :)

Bloggerina Creepie írta...

nah, hát nekem se csinál semmit :S
online most így hirtelen nem találom, régen is csak egy helyen volt fent... de jó hírem is van.
Nekem otthon meg van dvd-n, szerda este megyek haza (most koliban vagyok), ha addig tudnál esetleg várni én elküldeném vagy feltölteném neked :) DVD minőség, magyar szinkron, és valami normális helyre tenném fel 1 darabban. Így jó lesz? :)

Névtelen írta...

Szia!
Sikerült valahova föltenni már a filmet?
Élek halok érte de már hónapok óta nem tudom megszerezni...esetleg ha átküldenéd azt nagyon megköszönném...:)

Bloggerina Creepie írta...

épp töltöm, elnézést a késésért, bocsi :))) rögtön linkelem a letöltést is :)))

Bloggerina Creepie írta...

http://www.2shared.com/video/gXCGtzHu/snowcake2006hundvdripxvid-dead.html

na, le tudod tölteni? nekem eddig azt mutatja sikeres volt a feltöltésem :)

Névtelen írta...

Sajnos valamiért nem megy:S lejött de nem indul el..

Bloggerina Creepie írta...

óóó sajnálom :( :S akkor feltöltöm máshova, még egyszer :)

Névtelen írta...

Köszönöm a kitartást!:)

Bloggerina Creepie írta...

ugyan már, én köszönöm! és ne haragudj hogy nem tudom ennél gyorsabban megoldani! ma este igyekszem feltenni a linket - de itt a koliban nem mindig úgy megy a net ahogy szeretnénk, szóval azért van ennyi baj velem :S én köszönöm a kitartást, a technika ki akar velünk tolni, de én nem hagyom :)))

Bloggerina Creepie írta...

http://www.megaupload.com/?d=OEIJOUQQ
http://www.megaupload.com/?d=RGMD7A2X
két darabban tudtam csak felrakni mert nagy, de a megaupload jó oldal amúgy, ide akartam mindenképp :)
majd a winrar összerakja (ha nem megy, segítek :))
ha még mindig nem jó, elküldöm e-mail óriásmellékleteként vagy nem tudom... nekem működik, kipróbáltam :)

Névtelen írta...

hát az egyik rész lejött viszont nemtudom lejátszani:S lehet hogy én vagyok a béna! a másik részét egyenlőre nem engedi letölteni:S

Bloggerina Creepie írta...

nem is lehet külön lejátszani, említettem hogy a winrar-nak össze kell pakolnia a részeket. de nem tudtam csak két darabban felrakni.
majd ha lejött a másik rész is, akkor ki fogod tudni csomagolni a filmet! gondolom időkorlát van, hogy ingyenes felhasználok nem tölthetnek egyszerre többet le vagy várni kell, mindig ez van :(

Névtelen írta...

sikeresen lejött a film, valahogy össze is sikerült raknom:) Szuper volt! Nagyon szépen köszönöm a segítséget, örök hálám!:)

Bloggerina Creepie írta...

nagyon örülök :D szívesen, máskor is :) és sajnálom hogy eddig tartott, de hát nem rajtam múlt hanem a technikán :S

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)