Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Elárulná valaki, hogy mi ez a nagy fotós mánia? Komolyan, az elmúlt egy hétben már harmadjára látom, hogy XY új képeket töltött fel - és akkor hatszáz darab műteremben pózolós  kép - vagy XY ismerősöm hozzászólt egy ismerőse képéhez és akkor ott ugyanez... és ezek egymástól teljesen függetlenül, nem is ismerik egymást vagy ilyesmi. Most ez az új divat, vagy mi? Mire jó ez?
Biztosan velem van a baj, de én nem adnék érte több tízezer forintot, hogy lefényképezzenek... 



Nem akarok átmenni napiszarba, ez nem az az oldal - de ezt akkor se hagyhatom ki xD a kedvencem: a pózolj papuccsal és meg nem gyújtott cigivel xD húdeszexi -.-" ez most komolyan tetszik valakinek? (ja igen, kapott egy rakás kommentet hogy milyen jó kép xD) szerencsére nem közvetlenül az ismerősöm xD

Az én ismerőseim legalább egy nem ilyen röhejesen vannak beállítva - a jó öreg "üljön egy széken minden pózban ahogy csak lehet" stílusban nyomták akiket a héten láttam - de ez... bocs de LOL xD

És én még azt hittem az a gáz, hogy beül az ember a webcam elé, pózol egyet gusztustalanul csücsörítve és ráfekszik a 'fényképezés' billentyűre aztán a harminc darab tök egyforma képet felteszi... azok legalább otthon csinálják anyuci pénztárcáját kímélve, de ezek... xD na mindegy nekem, épp csak meg akartam kérdezni hogy ez a mánia most mi...?


Share/Bookmark

1 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Nme tudom. Még jó, hogy nekem nem ilyen ismerőseim vannak, csak egy. Mondjuk őt sem értem, mivel alapjában véve egy tök normális csaj.

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)