Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Én nem tudom nekem 2005-ben miért nem szólt senki, hogy ez elkezdődött, de mindegy, a netmozinak hála, be tudtam pótolni. Mondjuk akkor jobban ráértem volna függőnek lenni most, de már mindegy xD
Aki nem ismeri, annak kifejtem kicsit bővebben; aki viszont már ott tart mint én ("agggyad már a következő részt!") az ugorjon nyugodtan a bejegyzés végére, fent van az összes rész. Igen, kuurvajó fej vagyok, hogy ezt így lelövöm rögtön a bejegyzés elején, szóval ti is lehetnétek olyan jófejek cserébe hogy olvassátok amit írok xD


"Dr. Brennan antropológus, a fiktív Jefferson Intézet munkatársa, mellékesen pedig az FBI-nak segít emberi maradványokat azonosítani, illetve különböző gyilkossági eseteket megoldani...
A Dr. Csont című sorozatot sokan úgy írják le, mint egy Helyszínelők vagy Bostoni halottkémek klónt. A fő különbség egyrészt, hogy Bones hullái már a bomlás végső stádiumában vannak, a "nyomozás" során azokat le is tisztítják, hiszen a nyomokat és ténymegállapításokat Dr. Brennan a csontvázból kapja. Ezen kívül a CSI-franchies-okban a lényeg az ügy, a szereplőkről csak néha kap a néző információmorzsákat. A Dr. Csont-ban azonban fontos szerephez jutnak a szereplők közötti párbeszédek, a háttérinfók és legfőképp a humor."

Így van, kit is érdekelnek a hullák, mikor Bones és Booth már öt évad óta nem képes összejönni, holott szeretik egymást, tudják is egymásról, meg is beszélték, de... ááá! Hülyék :@ Illetve Bones olyan k*rva racionális hogy nem meri... -.-"
Szerintem a sorozat húzóereje inkább ez mint a hullák. Amit Angie és Hodgins is összeszenvedett, az is csak húzta a néző agyát - de Bones meg Booth... egyes rajongók már nem bírták tovább, aztán tudjátok hogy van ez ilyenkor: összevágják, megírják és/vagy megphotoshop-olják a maguk történetét.
Ez a videó is egy ékes darabja ennek a mozgalomnak:
vagy mondjuk ez a kép a száz közül:
Nem igaz, hogy az írók nem veszik észre, hogy így nem jók a dolgok! Ja de, észreveszik hogy mindenki erre vár és ezt szépen ki is használják -.-"



Főbb karakterek
    * Dr. Temperance "Bones" Brennan (megformálója: Emily Deschanel), bűnügyi antropológus, a Jefferson Intézetben dolgozik. Dr. Brennan rendkívül intelligens, ám szociálisan kevéssé érzékeny, bármely kérdést vagy problémát tudományos oldalról közelít meg.

    * Seeley Booth különleges ügynök (megformálója: David Boreanaz), korábban a katonaságnál dolgozott mesterlövészként, jelenleg az FBI különleges ügynökeként működik együtt a Jefferson Intézettel, és így Dr. Brennan-nel és csapatával. Ő az, aki az eseteket inkább érzelmi, pszichológiai síkon vizsgálja. (Amúgy ő is használja a fejét... legfeljebb kicsit másképp mint Bones: ő szó szerint xD  úgy értem ő az a fajta férfi, aki úgy megy be egy ajtón, hogy betöri)


    * Angela Montenegro (megformálója: Michaela Conlin), Dr. Brennan csapatának másik női tagja. Eredeti foglalkozása művész, specialitása a csontvázak, főleg a koponyák vizuális rekonstrukciója számítógép segítségével.
    * Dr. Jack Hodgins (megformálója T. J. Thyne), a csapat harmadik tagja, entomológusként dolgozik a Jefferson Intézetben, ezenkívül szakértő a spórák és ásványok elemzésében.

    * Dr. Zach Addy (megformálója: Eric Millegan), Dr. Brennan asszisztense, a csapat második tagja. Szintén antropológus, gyakornokként vesz részt a csapat munkájában.

    * Dr. Camille Saroyan (megformálója: Tamara Taylor), a második szezontól kezdve a Jefferson Intézet Bűnügyi Laborjának vezetője.

    * Dr. Lance Sweets pszichológus (megformálója: John Francis Daley - amúgy van egy zenekara, csekkoljátok myspace-en :), hasonló szerepet tölt be a sorozatban, mint egy párterapeuta. Azonban a forgatókönyvírók úgy döntöttek, maradjon a negyedik évadban is, így a csapatnak - amely most már Zack nélkül folytatódik - szerves része lesz. (hogy Booth mennyit szívatja az elején szegényt xD LOL :D)
(wiki)

Egyébként így van ahogy fentebb említették, a humor is nagyon fontos, nem csak nyálas/hullás film. A halloween-es rész meg mikor beálltak a cirkuszba mekkora volt :D

Ezzel együtt azért némi dráma is vegyítve van. Bones szülei még gyerekkorában eltűntek... vajon kap-e róluk még évekkel később valamilyen információt? És ha igen, milyet? Mi van, ha ők nem is a jó oldalon álltak? :o Ez is kiderül a sorozatból :)

Innen tölthető le a lista a részekről.
http://download.hellshare.hu/bones-doc/2808050/
Ugyanúgy van mint bármelyik sorozatnál, csak már túl hosszú lett volna a bejegyzés, mert nem csak linkek vannak hanem rövid tartalom is a részek mellett, szóval egy szöveges dokumentumba másoltam a listát, nem ide. Oda van írva hanyadik évad, hanyadik rész, tartalom és a link ahol fellelhető. Köszönet érte a netmozinak.


Share/Bookmark

7 hozzászólás (írj véleményt!):

mesi28 írta...

Hali!
Vicces, mert én is kb 2 hónapja kezdtem el nézni a sorit, csak én online, a megavideon, de még csak a 2. évadnál tartok :) Nem vagyok túl gyors, suli meg ilyenek, na meg az időkorlát, de azért ha csak tehetem, nézem, mert TOTÁl függő lettem :P
Szerintem istenien van kialakítva az egész, minden van benne, amit szeretek, bár nem túl nyerő egyes részek alatt kajálni xD

Bloggerina Creepie írta...

:D hát igen, én is néztem már vacsi közben xD nem jött vissza a kaja, de azért jobb nem ezt nézni közben xD

Linsy írta...

Na most nem függhetek. :) Majd kb. egy hónap múlva. XD

Bloggerina Creepie írta...

elvileg én se függhetnék... de azért néha belefér :D

Yvanna írta...

Ha engem kérdezel, én már szóltam volna 2005-ben XD Egyik kedvencem^^

Wee írta...

Jaaj, hát micsoda csodák vannak itt :D
Gyorsan ne ki is ugrok letölteni, aztán majd maratonozok egyet :D

Bloggerina Creepie írta...

ha tudtam volna már akkor elkezdem nézni; így vizsgaidőszak előtt elég necces volt xD mostanra befejeztem mondjuk ami eddig van felirattal, már a 6. évad 7. részt várom :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)