Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Én valójában már az általánosban sem értettem, miért kell egy kalap alá venni az irodalmat és a nyelvtan. De most aztán végképp semmi közöset nem látok bennük, amilyen félévem van.

Tehát: vannak a nyelvtanos óráim. Csak kis szösszeneteket említek az elmúlt hetemből:
-Gégefedő és egyéb porcok felépítése (szerepük a hangképzésben)
-Hosszú/rövid zárhangok spektogramjai
-Kortikális fonetika

És vannak az irodalmasak:
-Kassák és az avantgárd (versfelolvasó óra)
-Franz Kafka: Az Ítélet három értelmezési lehetősége
-Ambrus Zoltán: Ninive pusztulása (szövegértelmezés)


Értitek már? Vagy még mindig nem? Ezeknek közük nincs egymáshoz! A nyelvtantól már rosszul vagyok; nyilván vannak dolgok amikről tudni kell, esetleg érdekesek, de órák óta nézni a kis műszeres rajzokat, hogy egy hang hány Hertz? A tüdő hólyagocskái meg az agy részei...? Mi van? Elfelejtettem hogy bioszra meg fizikára jelentkeztem :/
Ha rajtam múlna külön venném. Elvileg mindenki arra jelentkezik, ami érdekli, nem? De ha engem csak a másik fele érdekel?

De a négy pszichológia meghozta gyümölcsét, kianalizáltam magam mi lehet a bajom. Irodalmat nem tanulok. Komolyan, megmarad bennem ha egyszer hallom is. De Leíró hangtani szemináriumra pl. hétről hétre tanulok, de nem bírom a "reálos" dolgokat megjegyezni  (bioszos-belső szerves-fizikás-hanghullámosokat), látszatja nincs hogy tanulok, nem érdekel, elfelejtem (tudom anyu, mindjárt írod, hogy valahol csak megmarad, ismerlek már xD de akkor is, időpazarlás.)


Share/Bookmark

1 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Ismerős helyzet. De legalább van, amit tanulás nélkül is tudsz. Engem hiába érdekel valami akkor is tanulnom kell. :( EZ van.

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)