Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Elvileg 2 napja jött ki a Karácsonyi lidércnyomás 3D-ben, de nem értem mi szükség van erre. Mármint most úgy különösebben nincs vele bajom - hisz tudjátok, de elmondom századjára is hogy szeretem amiket Burton bácsi csinál -, csak feleslegesnek tartom. Ebből a pénzből amit a felújításra szánnak, csinálnának inkább egy új filmet. De most nem? Oké, elmentem én is megnézni az Avatar-t, hű 3D, tök jó volt - de most már sok lesz a jóból na, ha minden 3D lesz. Vagy csak én látom úgy a dolgokat, hogy ha valami már a vízcsapból kezd folyni, elveszti különlegességét?

Szóval elkészült a Karácsonyi lidércnyomás 3D is. Jó, jó, azt még nem tudom a moziba elmegyek-e miatta, de azt biztosan kijelenthetem: nekem nem attól jó egy film, hogy mennyit szántak a speciális effektekre meg az ilyen mellőzhető technikai dolgokra. Mert nekem ez mellőzhető. (Még.  Lehet 15-20 évben belül úgy hozzászokunk, hogy nem is tudunk már más filmeket évezni, csak ami 3D - de ez még a jövő zenéje xD nekem most itt konkrétan tökéletesen megfelel egy film 3D nélkül is ha a története magával ragad.)

Vagy ez csak az én dilim megint? Most már tényleg ennyit számít, hogy milyen technikai körítéssel készül egy film?

És mi szükség van arra, hogy egy olyan klasszikust, mint a Hupikék törpikék így elbarmoljanak? Ha évtizedeken keresztül imádták a gyerekek úgy, hogy kézzel volt rajzolva és egy erdőben játszódott, akkor most miért kell áthelyezni őket New York-ba - és 3D-be? Hát már semmilyen klasszikus nem úszhatja meg hogy hozzányúljanak? Hát már semmi sem szent? Még a Hupikék törpikék sem?


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Már kezdem unni, hogy mindenből 3D-t akarnak csinálni. Minek? inkább másra költsék azt a pénzt.

mesi28 írta...

Hello!
Megmondom őszintén, h nem láttam a filmet, de a kép az lesokkolt! Szegény törpikék! Én még mindig nézem őket xDD
Egyébként nekem nem annyira lényeg a technikai háttér, de azért van egy minimum. Ugyanis például amikor a Buffyt néztem, az egyik részben Tarára rátört egy vérfarkas, és az egész helyzet feszült, meg félelmetes volt, én pedig sírva röhögtem a vérfarkason.
De a 3D-ben igazad van, nem azon fog múlni egy film sikere, hogy gagyi szemüveggel az orromon nézem végig, vagy nem :))
puszi
mesi28

Bloggerina Creepie írta...

köszi a véleményeket :) látom akkor nem csak engem hagy hidegen a dolog xD

deformo írta...

Kedves Bloggerina Creepie, teljes mértékben egyetértek, teszem ezt mindazért, mivel magam is az "old school" filmnézők táborát gyarapítom. Ellenben a fejlődést,mint szükségességét a világnak elfogadom, habár nem minden esetben teszem ezt kitörő lelkesedéssel. Való igaz az effektekhez hozzászokhatunk, és olykor ezek az újítások banálissá is válhatnak (szubjektív vélemény, lásd Matrix -elhajolás a golyók elöli részlete)Viszont mi azon, már finoman szólva is csak derülünk amikor a huszadik század hajnalán emberek tömegei hordtak ki lábon agyvérzést egy akkori film azon jelenetétől,amelyen egy vonat száguldott feléjük..Holott az abban az időben döbbenetesnek, és forradalminak tűnt. Nos összegezve az eddig leírtakat. A régi dolgok, vagy a most új, majdani régi dolgok megkapják a klasszikus címkét, mint ahogyan a címben említett törpikék is méltán váltak azzá. Az új dolgok sorsát pedig majd az idő dönti el, és a közönség nekünk nincs más dolgunk mint élvezni a filmeket...vagy nem;O) Üdv;O)))

Bloggerina Creepie írta...

Tudom, tudom; a fejlődés szükségszerű. Nyilván ami most új, az idővel teljesen elfogadott lehet. Elméletben tudom... csak mégis olyan nehéz elfogadni! Legalább is számomra. Lehet hogy túl konzervatív vagyok? xD Nem hittem volna magamról, de ki tudja :D
Hát, majd az idő eldönti, mi lesz ezzel a 3D-s dologgal is, igazad van... mindenesetre köszönöm a kommentet :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)