Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Arra gondoltam valamelyik nap, ha már úgyis itt vagyok az egyetemen, mi lenne, ha szívnék magamba némi kultúrát is a sörön kívül?

Kapóra is jött a a Debreceni Jazzbarátok Körének október hatodikai előadása.
Azt est témája a magyar ragtime és jazzkorszak volt. Magyar költők, írók, előadóművészek ragtime- és jazzvonatkozású műveiből (Jókai Mór, Ady Endre, Márai Sándor stb. - mert ilyesmiről is írtak néha, attól hogy a suliban nem tanítják :) és a hozzájuk kapcsolódó zenékből (Solti Hermin, Tanz-Orchester Favorite, Anita Best with Martiny Rhythm Band stb.) szemezgettünk cd-ről az élő zongora és ének mellett.

A következő előadás október 27-én (szerdán) lesz ismét a Galéria Caféban (Debreceni Egyetem Kenézy Élettudományi Könyvtár ha így ismerősebb :)

Addig is pár hangulatos kép (aki megtalál az elsőn annak nagyon jó szeme van xD)

és egy kis idevágó zene:


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Akkor nekem nagyon jó szemem van. :D

Bloggerina Creepie írta...

nem is te lettél volna :D:D:D büszke vagyok rád xD

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)