Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Most komolyan: most már az iwiwnek egy önálló gondolata sem lesz? Most már mindent a facebook-ról fognak majmolni? Hát az agyam azt hittem eldobom, mikor megláttam ma  - az iwiwes chat, Tetszik gomb után - a TanyaVilágot! Hát ez mind facebook-találmány, könyörgöm, ha valaki üzemeltet egy oldalt, találjon már ki magának valamit! Ha egy blogger nyúl szöveget a másiktól, azt hogy leanyázzák már; most azért mert több ezer felhasználója van az iwiwenek, akkor nekik már mindjárt szabad? Szerintem ez annyira gáz. Vegyék már a fáradtsáégot gondolkozni kicsit, nem rögtön mindent lemásolni...


Share/Bookmark

10 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Nekem igazából mindegy mit talál ki az iwiw,mert az nálunk már olyan szinten meghalt, hogy mindenki fészbúkon írogat...fellépek egy héten egyszer és lelépek. Kb ennyi ott az aktivitásom.

.dóri. írta...

Egyetértek. Én már szinte már csak a fészbúkot használom :) De játszani már nem játszok, mert nyáron eszméletlenül függő voltam - nem vicc, egy csomó időm elment azokkal a játékokkal, szóval leálltam a szerrel :D :D

Bloggerina Creepie írta...

húúúú na most azért kicsit megnyugodtam - akkor nem csak én voltam függő xD nekem is volt egy ilyen időszakom - mikor a párom dolgozott - hát 8 órát nem tesz ki hogy megnézzem a mailjeim meg ilyesmi, mindig a facebook-om kötöttem ki! farmville-en mindent kütyüt összegyűjtöttem amit lehetett mint egy megszállott, de komolyan, akkor ugyanígy café world, petville, happy island, happy aquarium, happy pets, country life, tiki farm, fashion wars, sorority life... aztán mikor már nem egyedül voltam otthon azért nem lehetett napi több órát ezzel eltökölni, meg aztán mikor hazamentem egy hónapra azt az időt se ezzel akartam eltolni, szóval most már elkezdtem eredeti funkciója szerint használni a facebook-ot és rég nem játszok én se.

Amúgy most már elárulom, hogy ezért is kezdtem inkább letöltős játékokkal játszani, mert így nincs az, hogy na x óránként be kell lépni ha akarsz.

Bloggerina Creepie írta...

ja még Yvannának annyit, hoyg nálunk is kb. ez a tendencia van: aki eddig myvip-en volt most már iwiwen is, aki iwiwen- az már jön át facebook-ra...

Yvanna írta...

Az én myvipes pályafutásom nem volt hosszú életű. Én már wiwen kezdtem.:)
Amúgy én is függő voltam, de csak addig, amíg az öcsém gépe nem halt be, mert ez a fostalicska 97es acer nem bírja a gyűrődést. Folyton összeomlik a flashplayer :(

Bloggerina Creepie írta...

egyszer még nagyon az elején én is voltam myvip-en - nem tudom most hogy van, de akkor attól kaptam idegbajt, hogy mindig megkérdezte akarok-e valamit üzenni annak akit bejelöltem, és mindig nyomni kellett, hogy nem, csak jelöljük már végre be. amúgy se tetszett annyira. aztán láttam iwiwen csak sorba kell kattintgatni a pipákra (még akkor úgy volt, nem volt ez a honnan ismered - úgyis tudja honnan ismerem, nem tök mindegy? xD) és így kerültem oda. de most meg ez a majmolás, az reeengeteg körüzi és hiba (elvesznek levelek, mire megírom egyszer csak eltűnik stb - nekem ilyeneket is szokott) átvitt a facebookra. remélem nem kurvul el ez is.

.dóri. írta...

Én szintén myvip, iwiw, facebook utat jártam be :)
facebookon először a farmville-el, aztán a frontierville-el játszottam :)

Bloggerina Creepie írta...

de ezek amúgy tuti direkt így vannak kitalálva, hogy ha belépsz mire ők azt mondják, mondjuk x óra múlva, valami klassz dolgot tudsz összeszedni - és ezzel tartják lelki terrorban szegény függő játékost, hogy "muszáj" belépnie... hú, nem merek belépni már farmville-re xD komolyan. annak nem lenne jó vége xD

Linsy írta...

Az én myvipes időm kb 1 hét volt. ennyi kellett, hogy rájöjjek rosszul van kiírva a nevem, pedig nem én rontottam el. :D Így törtöltem magam. Majd jött az iwiw. :D Tavaly nyáron voltam függő. Mindenkinek megnéztem az adatlapját kétnaponta az összes képével együtt. XD Majd több hónapos könyörgés után felregisztráltam fészbókra kb 3 hónapja. Xd Keményen függő lettem, de itt sem a játékokon. Van chat, alkalmazások és egy halom hülyeség, amik nélkül élhetném boldogan az életem, de valahogy mégis felmegyek óránként megnézni "történt e valakivel valami". XD XD XD

Bloggerina Creepie írta...

igen, a halom hülyeség... tudod mint a Barbie-torta a múltkor... xD amúgy most csatlakoztam ide: "Elkezdek tanulni, de mindig a Facebookon kötök ki..." azt hiszem ez mindent elmond jelenlegi (és máskori) helyzetemről is xD éljen A fonémaértékű magyar köznyelvi hangok és fontosabb variánsaik jelölése a különböző fonetikus átírási rendszerekben táblázat és holnapi zh :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)