Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


1. DÍJ

Szabály:
Meg kell nevezni 10 könyvet, amit a legjobban szeretek, és tovább adni 5 bloggernek a lehetőséget.

Íme a legkedvesebb 10 könyvem (nagyon neház volt dönteni!)- de sorba tenni nem tudnám őket :D

- Alessandro Baricco: Novecento
...Az óceánjáró zongorista legendája címmel lehet jobban rémlik a sztori. "Nagyon szép a történet, akkor is szép, ha nincs kedvünk szimbólumokat megsejteni a tengerben, a zenében, a lépcsőben, a kabátban, a sapkában, a hajóban, szinte bármiben a műben. De ha van ehhez indíttatásunk, a művet nemcsak szépnek, hanem megrendítőnek is érezzük majd. S a nyelve, Baricco nyelve, olyan, mint a zene, ha zenéről ír, és olyan mint a tenger, ha a tengerről..." És tényleg.
-Paulo Coleho: Veronika meg akar halni
...nem csak úgy szoktam olvasni, hogy leülök és "egyben", hanem ha már úgy érzem hogy nagyon mélyen magam alatt vagyok, felütöm találomra és biztos hogy olyan helyen nyitom ki, ahol olyasmit olvasok, amiről eszembe jut, hogy az élet ajándék.
- Frei Tamás: Egy riporter dossziéja 
...vannak aki szeretik, vannak akik szerint Frei bácsi elég sok mindenben vetít - lényegtelen. Ha nem is igaz, amit leír, akkor is nagyon jó történetek vannak benne. (Ha meg igaz, akkor főleg...)
-Neil Gaiman: Coraline
... nem hagyja hogy elfelejtsem, milyen is gyerekként látni a dolgokat; mert a gyerekek nem csak egyszerű kis emberek, hanem olyan kis emberek, akik számos dolgot másképp (és néha jobban) látnak, mint a "nagyok".
- J. K. Rowling: Bogár bárd meséi
... az értékekről szólnak a történetek mint minden mesében (szerelem, barátság, segítőkészség stb) - de nagyon jó történetekbe vannak bújtatva :D hiába mesék, annyira izgalmasak :D az ember tényleg várja a végét, nem úgy mint a a már jól ismert mugli meséknek, amiknek már akkor tudjuk a végét, mikor még el se kezdtük őket...
-Dan Brown: Angyalok és démonok
... bár egy könyvet nem lehet teletűzdelni speciális effektekkel mint a filmet, mégsem tudtam letenni. Olyan feszített a tempója, olyan gyorsan kell cselekednie a főhősnek, hogy pörög az egész - nem lehet rá azt mondani, hogy egy unalmas darab!
-George Orwell: 1984
... tudjátok hogy imádom az alternatív, jövőbeli társadalomleírásokat - hisz ki tudja, épp hova tartunk...
-Ira Levin: Stepfordi feleségek
...mint az előző; megfűszerezve azzal, hogy az amerikai tudatlanság, a begyepesedett agyú kertvárosi háziasszonyok is benne vannak A két legjobb téma a világon xD
-Douglas Adams: Galaxis Útikalauz stopposoknak
...694 oldalnyi tömény röhögés. Persze van néhol rejtett filozófiai tartalom, de maradjunk annyiban, hogy 42. Mármint a válasz az életre, az univerzumra és mindenre xD
- Nicolas Sparks: Szerelmünk lapjai
...mert javíthatatlanul romantikus vagyok és pont.

(Alkonyat és Harry Potter nincs, mert sorozatokat képtelen vagyok megbontani, melyik a legjobb része :)

A lehetőséget tovább adom nekik:


2. DÍJ

Szabály:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni
náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.




Köszönöm Bernadette-nek, hogy rám gondolt :)


Akiknek továbbadom:

7 dolog magamról - amit eddig nem árultam el a blogban:
1. Magyar minoros vagyok hétfőtől már gyakorlatban is :D
2. Képtelen vagyok kispárna nélkül aludni.
3. Engem nem lehet megtanítani úszni.
4. A hat lyukból ami a fülemen van, hármat magamnak szúrtam (nem egy leányálom...)
5. Félek a lufiktól. Mármint felfújni őket xD de iszonyatosan...! Kisebb koromban csattant már el lufi közvetlen az arcom előtt mikor fújtam és azóta azt se bírom nézni, ha valaki más csinálja :$ -nyuszi-
6. Több mint 300 darabból álló szalvétagyűjteményem van, sok érdekes darabbal ;)
7. A gyöngyszövés az egyik kedvenc hobbim, mégsem csináltam már vagy egy éve... :(


Share/Bookmark

7 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Köszi. :) Most nehéz döntés elé állítottál a könyvek tekintetében. :)

Bloggerina Creepie írta...

háhhhááá, ha én agyaltam, agyaljál te is muhahha xD iszonyat nehéz csak 10-et kiválasztani tudom :D

Valerin Lanz írta...

Bloggerina, te elkényeztetsz engem!!!!!! Ugyan akkor nagyon szépen köszönöm, hatalmas megtiszteltetés, komolyan! A bloggal kapcsolatban mostanában nem érnek túl jó dolgok, szóval köszönöm, és sok sikert a szorgalmi időszak átvészeléséhez:S Ja, és szép estét:)

.dóri. írta...

Köszönöm a díjat!!! :)
Mintha kreatív blogger díjat kaptam volna, nem emlékszem - de gáz :S megyek megkeresem és,
fuh hát egyetértek Linsyvel - most egy ideig agyalok a könyvlistán :)

Bloggerina Creepie írta...

valerin: nagyon szívesen, de megérdemelted :) amúgy mi rossz történik feléd? :(
dóri: hát nem tudom miket kaptál eddig, de ez az egy biztos xD

Yvanna írta...

Köszike:) A továbbadós dolog számomra a legnehezebb része....a 10 kedvenc könyvet megszülöm,ha már 10 vámpírosat már sikerült anno:)

beautiful.lie írta...

Szia!
Nagyon köszönöm a díjat (ismét) :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)