Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

 "A rock 'n' roll véres sport.
Olyan, amit férfiak űznek.
A rock 'n' roll olyanoknak van, akik
a sötétben élnek. A döglött macskáknak,
a maszturbálóknak,
a száműzötteknek, akik másképp
nem tudnák elmondani, hogy:
"Hékás, utálom
ezt a kibaszott világot!
"Az apám egy buzi! Basszátok meg!
Bassza meg a hatóság!"
"Orgazmust akarok!"
Most pedig morogj! Nyögj!
Ez nem a nők szabadelvűségéről
szól, hanem a nők libidójáról!
Látni akarom a karmolás
nyomokat a rohadt hátukon!"



"Újra tombol a rock and roll: a film a Runaways nevű rövidéletű, de nagy hatású csajbandáról szól, amelynek a tagjai a 70-es évek második felében megmutatták, hogy a rock and roll nem a férfiak kiváltsága. Az Alkonyat-filmekből ismert Kristen Stewart játssza a hollófeketére festett hajú Joan Jettet, a banda egyik alapítóját, Dakota Fanning pedig a Bowie-frizurás szőke Cherie Currie-t alakítja, az együttes énekesét. Talán ezúttal ki tud törni a rájuk húzott skatulyából a két tini színésznő. A film a rendezőnő személye miatt is érdekes: a beteg világú videoklipeket rendező Floria Sigismondi nagyjátékfilmes bemutatkozása."


Elsőre utáltam, másodjára imádtam. Érdekes xD
Már az első 5 percben keményen az arcunkba kapjuk a trágár beszédet, drogokat, szexet, leszbikusokat meg ilyesmit. Szóval én, aki a csokis sütijével és habos kakaójával feküdtem a puha ágyikómban, nem voltam hogy is mondjam... ezzel kompatibilis hangulatban.
Aludtam rá egyik, utánanéztem a zenekarnak, meghallgattam az összes albumukat, és újraértékeltem a dolgot. Ha egyszer ilyenek voltak a hetvenes évek, hát a maguk durva valójában kell bemutatni őket, hisz igaz történetet dolgoznak fel. Elfogadtam, és megnéztem újra.
Bár jó volt a film, mint néző kissé  átverve érzem magam. Arról volt szó, hogy a film a zenekar történetét dolgozza fel - ezzel szemben csak Kristen és Dakota jeleneteire van csak kiélezve az egész. Nos, ha egy banda életét akarják bemutatni legközelebb is, akkor valaki szóljon nekik, hogy jó lenne, ha a többi zenészről is szó lenne, nem csak a frontemberről. Egy zenekar egy egész; pl. a dobos ugyanolyan fontos tagja a bandának mint az énekes. Szóval ezt nem igazán vették figyelembe; a zenekar tagjainak neve pl. (a fent említett kettőt kivéve) csak egyszer hangzik el a filmben, akkor is csak Fowley hadarja a telefonban őket valakinek. Ezen kívül mintha nem is léteznének, holott ők is tagjai voltak ennek az egésznek (de amúgy értem mire ment ki az egész: nyilván azt a két arcot mutatják a legtöbbet, akik a legjobban fogynak -.-")
A hangulat meglehetősen magával ragadó egyébként - már aki nem undorral nézi a drogozást és az igen gyenge erkölcsöket. Akinek volt valaha is hasonló kicsapongó időszaka, abban valami újra meg fog mozdulni... hiszen a rock&roll halhatatlan (ne írjátok hogy közhely, tudom magamtól is hogy annak hangzik xD de csak oka van hogy fennmaradt ez a mondás)
És akkor most lássuk sokak kedvencét, Kristent.
Nos, róla ugye tudjuk, hogy a való életben sem szeret különösebben nőnek kinézni (ez nem fika akart lenni, csak egy megállapítás) és hogy csak akkor válik meg a tornacipőjétől ha rá van kényszerítve (akkor is csak a lehető legrövidebb ideig) ...illetve nem, néha még akkor sem veszi le ha úgy illene...
Valószínűleg épp ezért választották  volt egészen jó erre a szerepre. Mármint szerintem sokkal jobb volt erre, mint Bellára. Csak menni tramplin (persze férfi bőrdzsekiben), tornacipőben (most sem fika akart lenni, nekem is van) és tátott szájjal bámulni (ami tudjuk hogy nagyon megy neki) - csak jelenleg épp a csajokat.

Ez ment neki. Hát ennyi. Ehhez a karakterhez illett, de amúgy még mindig nem vagyok elájulva tőle.

De Dakota a tökéletes ellentéte. 16 éves, de úgy mozgott a színpadon, hogy simán megdobta 5 évvel. Ráadásul a dalokat ő maga énekli - de akkora energiával, hogy nem egy kommentet láttam már youtube-on is, hogy vannak, akik jobban szeretik mint az eredetit. Üvölt, nyög, sikít ahol azt kell és úgy vonaglik a színpadon, mintha épp most cseppent volna ide egyenesen a '70-es évekből egy orgia után.

Szerintem mindenki kibír egy megnézést - az meg hogy másodjára hogy fog menni, már a személyes életfelfogás kérdése. Van, aki tud ezzel azonosulni, és van akinek ez túl durva. Nem vagyunk egyformák (szerencsére).
Aki pedig nem tudja hogy mi is az I love rock&roll című örökzöld sláger eredete, de szereti, ki ne hagyja, hisz az a Joan Jett írta, aki a Runaways-ben kezdte a pályafutását.
Filesonic
http://www.filesonic.com/file/66136793/A.r...UNDUB.part1.rar
http://www.filesonic.com/file/66138947/A.r...UNDUB.part2.rar
http://www.filesonic.com/file/66132787/A.r...UNDUB.part3.rar
http://www.filesonic.com/file/66132811/A.r...UNDUB.part4.rar

Online
http://www.duckload.com/play/DE42C8FC03937582

Download
http://www.duckload.com/dl/ArvV2
filmzene:
http://download.hellshare.hu/va-the-runaways-ost-2010-vag-rar/2807946/

Az egésszel már szerintem csak egy baj lesz:
tudjuk ugye, hogy amin Kristen és Dakota neve van, azt viszik mint a cukrot. Na már most azt is tudjuk, hogy van egy rakás elhanyagolt tizenéves, aki ész nélkül megy a példaképei után. Kristennek már ott volt a múltkor az a nyilvános helyen füvezős ügye, most még ez is csak ebbe az irányba viszi az imidzsét... alig várom a füvezni-kezdek-és-hirtelen-egyik-napról-a-másikra-én-is-rocker-lettem-tizenhárom-éves-kiscsajok hullámát.
(Tisztelet a kivételnek. Nem minden tizenévest hanyagolnak és nem mindegyik dől be ennek az eszetlen médiafelhajtásnak amiben élünk. Én ezt tudom. Csak hát láttunk már pár hülye dolgot, mire képesek egyes elvetemült rajongók, akik túlzásba viszik a dolgokat.)
Szóval ez a készítőknek nyilván jó, hogy őket választották, hisz lesz rendesen bevétel - de az átlag korosztály aki őket "veszi" még túl fiatal ezekhez a dolgokhoz.


Share/Bookmark

10 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Még nem láttam és őszintén szólva nem is igazán érdekel pedig én imádok minden zenés filmet, főleg ha igaz történeten alapul. De Kstew annyira nem tud játszani szerintem, hogy az hihetetlen. Mostanában több filmjét is láttam és mindegyikben ugyanazt nyújtja (nyitott szájjal bambán bámul). Ha megnézem az csakis Dakota miatt lesz, mert az ő filmjeit viszont kifejezetten szeretem. :) Bár nem hiszem, hogy 15 évesen ilyen filmet kellett volna forgatnia.

Ha megnézem valamikor majd írok róla neked. :)

Bloggerina Creepie írta...

nyilván nem ilyet kellene , de ha már belekezdett legalább jól csinálta. szerintem nagy pályafutás előtt áll még.

Mary Alexa Drown írta...

Ezek után lehet, hogy én is megnézzem.
Amúgy két megjegyzés: 11 vagyok és a rockon kivül heavyt (max. pop-rockot) hallgatok, de sose kezedenék füvezni és nem azért vagyok ilyen, mert más majmolok.
2. (Ez se más hatására), de 9-10 éves korom óta mást nem is hordok csak topnacipőt (esetleg sportcipőt vagy mivel két Conerse bakancsom/csizmám van azokat)hordok. Nekem szandál ilyesmi szóba se jöhet XD

Bloggerina Creepie írta...

látod pont a hozzád hasonlók miatt írtam, hogy tisztelet a kivételnek :)

Névtelen írta...

Szia! nagyon tetszik az oldal :)
ezt a filmet esetleg eltudnád nekünk küldeni e-mailba? :)
e-mail címeink: ladisara@citromail.hu
juno.vanda@citromail.hu
Előre is köszi :) Lady Aly és Jucci

Bloggerina Creepie írta...

elküldtem a letöltő linkjüket amik itt vannak a bejegyzésben is. így is úgy is le kell töltenetek, így legalább a feltöltés citromailre nem veszi el az időt :)

sg_strange írta...

Szia!
Én még nem láttam a filmet, de meg akarom nézni.
Ami Kristent illeti, csatlakozom a "szájtátós, hajtúrós" táborhoz. Bár emlékeim szerint a Pánikszobában jól játszott. Van egy jelenet, amiben asztmás rohamot kap. http://www.youtube.com/watch?v=afrr5_OjQvM szerintem ezt hihetően játssza.
Amúgy más értékelhető alakítása most nem jut eszembe :D

Bloggerina Creepie írta...

de a videó valóban nem volt rossz :)de őszintén bevallom, meglehetősen nyuszi vagyok, így nem nézek olyan filmeket mint a Pánikszoba :$

Linsy írta...

Pár hónapja megnéztem. Hát ... xD Nekem kurvára nem tetszett :D A menedzserük, az aki iszonyat jó volt, de a csajok. Hiteltelenek, borzalmas a hangjuk és bamba nézésről már nem is beszélek, amit Stew produkált. De ez van, ízlések és pofonok. :)
Ja és szerintem Dakota eddigi legrosszabb filmje és játéka volt.

Bloggerina Creepie írta...

igen, talán írtam is hogy a lányokra nem fektettek túl nagy hangsúlyt, van aki épp csak meg van említve... elsőre nekem is fura volt - lehet ha adnál neki te is még egy esélyt jobb lenne- mármint a film nem lenne jobb persze xD csak lehet meg tudnád szokni hogy Dakota ennyire újat játszik :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)