Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Először is szeretném bejelenteni, hogy azt hiszem megvan a szavazást eredménye. Köszönöm mindenkinek, aki igennel szavazott - nem is volt olyan, aki azt mondta volna, hogy hülyeség a blogtali, ne legyen :)

Akik a távolság miatt nem tudnának részt venni, azoknak is köszönöm a szavazatot, hisz így is jelezték a támogatásukat. Puszi nektek a távolba! :)
Akik viszont abszolút igennel szavaztak, azoktól még egy dolgot szeretnék kérni. Írjatok kommentet! Sosem szerveztem még ilyesmit, szóval ötletem sincs hogy legyen. Mindenféle javaslatot szeretettel várok, legyen az konkrét (napra, órára pontosan mikor tartanád ezen-és-ezen a helyen) vagy csak távoli ötletes (délután, este,  kb. hol legyen). 
ui.: Linsy, te mint százszázalékos résztvevő és ötletgazda, főleg ne felejts el írni ;) :*


A másik dolog, amire még felhívnám a figyelmeteket:
Ha nagyon ráértek, kattintsatok már neki egy szavazatot :) Regisztrálni se kell, csak 1-től 10-ig csillagot választani. Remélem jó híremet keltitek :)
Egyébként aki teljesen elvetemült fan, hozzászólást is írhat az oldalról :) ne spóroljatok a karakterekkel :)


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

"Linsy, te mint százszázalékos résztvevő és ötletgazda, főleg ne felejts el írni ;) :* " Ha nem akkor lezs órám tuti, hogy ott leszek. :D Igen, én vagyok a 100000000000000%-os résztvevő. :D

Azt hiszem a Nagyerdőn a Békás tó környéke sem lenne rossz választás, ha szép idő van. Le tudnánk üéni a padokra, vagy a napozóágyakra körbe és egy jót beszélgethetnénk. :) Ha pocsék idő van akkor ott van a csoda Fórum vagy Pláza, ahol be lehet ülni valahova.
De akár lehetne este is. Megszállnánk egy biliárdtermet vagy kocsmát. :D

Az időpont attól is függhet, hogy ki az aki bejárós. Mert mondjuk, ha valaki még elég sokat utazik gondolom nem a legjobb egy késő esti időpont. Ez tényleg a személyektől függ.

Időpontnak én a szept. 18-at néztem ki, az egy nem túl messzi szombat. :D De lehet, hogy ez neked korán van. :( azért gondoltam jónak mert még akkor nem indul be igazán az egyetem, a suli így mindenki szabadabb.

Na jó mennyi hülyeséget zagyváltam itt össze. Inkább lépek. :)
:*

Bloggerina Creepie írta...

óóóó remek hogy ennyit írtál, köszi :D:D
18-a nem lenne rossz, csak én most két hetente járok haza és az pont belesik :/ Én 23-ára gondoltam. Vagy 24. Attól függ, a pénteket vagy a szombatot szavazzátok majd meg.
Tó jó lenne, csak remélem nem lesz hideg :S biliárdterem tőlem is simám jöhet amúgy, nagyon szeretek játszani :D:D

na egy vélemény már van, várok még másoktól is aztán meglátjuk :)

(ui.: holnap nem leszel véletlenül a Campus szüreten 23.00-tól? :D én megyek Paddy-re ;)

.dóri. írta...

Debrecen meesssze van :(
Viszont megnéztem ezt a szavazós oldalt, nyomtam egy szavit (most 8csillagos az átlagod) és írtam véleményt :D

Linsy írta...

ÓÓÓÓÓÓ, holnap nem tudok menni. :( Pedig imádom őket. :)

Bloggerina Creepie írta...

köszi :D annyira aranyosakat írtatok :$ nagyon köszi :$ de tényleg, annyira jó érzés... :$ :*

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)