Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"Újra indul a karmakörhinta! Ever életében minden tökéletes lenne, ha Ava árulása folytán nem maradna a nyakán a bosszantó ikerpár, Romy és Rayne. Ha a bosszúszomjas Roman nem tenne újabb aljas kísérletet Ever és Damen szerelmének elpusztítására. Ha nem találkozna egy előző élete szerelmével. Ha nem követte volna el élete legnagyobb baklövését azzal, hogy megitatta Damennel az életmentő elixírt."


Elég tömör a hivatalos ajánló, én még részletezném.
A második részről ezt írtam ha emlékeztek:
"-Ti ketten sosem lehettek együtt. Semmi DNS-csere, hogy úgy mondjam. Hadd magyarázzam el, ha esetleg nem lenne világos. Semmilyen testnedvetek nem érintkezhet. Azaz nincs nyalakodás, csókolózás, egymás poharából ivás, ja, és az sem, amit eddig sem csináltatok. Hűha, még csak nem is sírhattok együtt bánatotokban, hogy még nem csináltátok! Röviden, semmit nem csinálhattok. Legalábbis egymással nem. Mert ha mégis, Damen meghal. ...
Ha leegyszerűsítem a dolgot, az ellenszer magában megállította volna a sejtek öregedését, de a véred hozzáadásával biztosítottam, hogy ha a DNS-ed a szervezetébe kerül, a folyamat újra megindul, visszafordítja a gyógyulást, és megöli. Na jó, nem megyünk át Discovery Channel-be, elég, ha tudod, hogy soha nem lehettek együtt. Soha. Megértetted? Mert ha mégis, Damen meghal. És most, hogy mindent tudsz, a többi rajtad múlik."
Nos, ez sajnos csak a harmadik részben fog kiderülni, hogy bírják... :S nem lennék a helyükben :S"


Íme a harmadik rész tehát, melyben kiderül, hogy hogy bírják. Leginkább sehogy. Ever legalább is. Damen próbálja kiengesztelni a karmát, hogy jobbra forduljanak  a dolgok (nem költekezik, neveli az ikereket, stb), de Ever megállíthatatlanul keresi a módokat, hogy lehetne Romanból kicsalni az ellenszert.

És ha mindez nem lenne elég,, Ever találkozik Jude-dal (Haven szerint: "Képzeld el a legbarnább, leggyönyörűbb kék szemű, izmos testű, aranyszőke, laza szörfösfiút, aki a legistenibb az egész Isten klánból, amit valaha el tudsz képzelni - aztán szorozd meg az egészet tízzel, és az ő"), aki előző életei szerelme... érdekes szitu.

Sajnos ez a könyv is úgy lett befejezve, hogy csak vége, elvágták, hopp - jól festi le a meglepődésemet a tesóm reakciója, aki épp mellettem ült az ágyon: "Nem tudom mi volt ez, de ennyi tetszett, hogy már kezded elölről?" - én ugyanis elkezdtem felfelé görgetni, mert azt hittem ellapoztam véletlenül vagy valami... hisz így nem lehet vége... de vége van, és most már várhatjuk a befejező kötetet...

Kommentben lehet kérni. Csak címet ne felejtsetek el hagyni (elő szokott fordulni :)


Share/Bookmark

9 hozzászólás (írj véleményt!):

€$imiKe írta...

el tudod küldeni légyszi???? olvastam az első kettőt és érdekel a folytatás :)
timi13@primposta.com az e-mailem:)
előre is köszi ^.^

Adry írta...

Szia! Uh, ezzel most felcsigáztál. Elküldenéd a könyvet?

horses_princess@freemail.hu

Wee írta...

Szia! Nekem is el tudnád küldeni? :) köszönöm! :)
sasvari.vivii@citromail.hu

Névtelen írta...

Szija!

Megkérhetnélek, hogy nekem is elküld? előre is köszönöm :)

a címem: berti20@citromail.hu

Üdv: Bernadett

Névtelen írta...

szijja nekem is eltudnád küldeni?????
zsofia.listvan@freemail.hu

Névtelen írta...

szia! nekem is eltudnád küldeni a könyvet?
zsofia.listvan@freemail.hu

Jázmin írta...

Szia! Nekem is el tudnad küldeni a könyvet?

khudir.jazmin@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia Nekem is el tudnád küldeni?? Előre is köszönöm! Magyar vagy angol?
Email: lorcsika98@hotmail.com
:-D

Névtelen írta...

Szia :D
Létszi küldd el nekem is :anna.almssy@gmail.com
Köszi :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)